خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

اخاذی13میلیون یورویی دوستان پل پوگبا از ستاره تیم ملی فرانسه

اخاذی13میلیون یورویی دوستان پل پوگبا از ستاره تیم ملی فرانسه
پل پوگبا به کاراگاهان اطلاع داده است که برادر بزرگ‌ترش ماتیاس، جزو گروه خلافکارانی بوده است که در صدد بودند ۱۳ میلیون یورو از او باج‌گیری کنند.

مستر90 | به گزارش فرانس اینفو، ماجرا روز شنبه و در شبکه‌های اجتماعی رسانه‌ای شد؛ جایی که ماتیاس پوگبا گفت که به زودی خبرهای جذابی را در مورد برادرش پل، رافائلا پیمنتا (مدیر برنامه‌اش) و کیلیان امباپه منتشر خواهد کرد. از آن پس گروه وکلای هافبک یوونتوس، شکایتی را علیه ماتیاس تنظیم کرده‌اند. برادر بزرگ‌تر پل اما مدعی است که هافبک پیشین منچستریونایتد به مقامات ایتالیایی دروغ گفته است و رسانه‌ها هم در تلاش هستند تا واقعیت را طور دیگری جلوه دهند.

پل در جریان گفتگو با پلیس گفته است که دوستان دوران کودکی او به همراه دو مرد مسلح به سلاح سنگین که چهره خود را پوشانده بودند، در پاریس او را به دام خود انداختند. گروه خلافکاران از او ۱۳ میلیون یورو درخواست کردند و پل مدعی است که برادرش ماتیاس هم جزو آن‌ها بوده است. قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ می‌گوید علاوه بر تهدیدهای صورت گرفته، گروه مهاجم قصد اخاذی از او را داشته است. ظاهرا پس از آن روز، پوگبا چندین بار دیگر هم تهدید شده است؛ از جمله یک مرتبه در کمپ تمرینی یوونتوس. پل می‌گوید در آن واقعه برادرش ماتیاس را هم در بین مضنون‌ها شناسایی کرده است.

بین تاریخ ۲۵ تا ۲۹ مارس و زمانی که تیم ملی فرانسه در دو بازی دوستانه میزبان ساحل عاج و آفریقای جنوبی بود، پل پوگبا از این فرصت استفاده کرد تا به دیدار خانواده‌اش برود. او مدعی است که دوستان قدیمی‌اش در آن بازه او را به ساختمانی در پاریس منتقل کردند. او می‌گوید از سوی دوستانش به دلیل عدم حمایت مالی از آن‌ها از زمان تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای سرزنش شده است. در بین آن افراد، دو مرد مسلح خواستار پرداخت ۱۳ میلیون یورو بابت «خدمات ارائه شده» شدند و مدعی بودند که به مدت ۱۳ سال از پل حفاظت کرده‌اند.

پل پوگبا تاکید کرده است که این افراد را بارها، از جمله آوریل گذشته در منچستر و سپس در ماه جولای در کمپ تمرینی یوونتوس در تورین دیده است. در ملاقات درون تورین بود که او برادرش ماتیاس را که رابطه چندان خوبی با او ندارد، در بین خلافکاران شناسایی کرد. پس از آن واقعه، پوگبا ماجرا را با وکلای باشگاه در میان گذاشت و آن‌ها هم تصمیم گرفتند پلیس را از این ماجرا مطلع سازند.

پوگبا در طول جلسات برای بازپرسان اداره مرکزی پلیس قضایی توضیح داد که همیشه رابطه نزدیکش را با دوستان دوران کودکی خود حفظ کرده است و هرگز در زمان نیاز، آن‌ها را از حمایت‌های مالی خود محروم نکرده است؛ البته تا ژانویه گذشته که یکی از دوستانش را از خانه‌اش در منچستر بیرون انداخت، چرا که او بدون اجازه و با استفاده از کارت اعتباری پوگبا، ۲۰۰ هزار یورو را به سرقت برده بود.

بازپرسان دریافته‌اند که نام کیلیان امباپه صرفا برای وارد کردن فشار بیشتر به پل پوگبا برای تن دادن به خواسته خلافکاران به میان آمده است. آن‌ها قصد داشتند با انتشار پیام‌های جعلی همچون تلاش پوگبا برای طلسم کردن ام باپه به کمک یک جادوگر نزدیک به خانواده‌اش، وجهه این بازیکن را خراب کنند. گفتنی است که اکیپ در گزارشی تایید کرده است که پل و ماتیاس پوگبا تا ماه مارس مشکلی با یکدیگر نداشتند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه پل پوگبا ماتیاس پوگبا کیلیان امباپه لیگ فرانسه منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

133 Sporties_fa@1401/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi