خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

پوگبا: جایی که مرا دوست بدارند، بهترین عملکردم را خواهم داشت

پوگبا: جایی که مرا دوست بدارند، بهترین عملکردم را خواهم داشت
پل پوگبا می‌خواهد در زمین فوتبال و خارج از آن، یک الگو و رهبر باشد؛ این هافبک فرانسوی اعتقاد دارد با آزادی ذهن و احساس دوست‌داشته‌شدن، می‌تواند بهترین عملکرد را به‌نمایش بگذارد

پل پوگبا راحت بودن در تیم و احساس صمیمیت با هم‌تیمی‌هایش را عامل بسیار موثری در عملکرد خودش می‌داند و از لزوم ذهنیت سالم برای خوب بازی کردن صحبت کرد.

مستر90 | برای داشتن حس خوب در زمین، بازیکن ابتدا خودش باید حس خوبی داشته باشد. سلامت ذهن و روان با عملکرد ورزشی رابطه مستقیم دارد و پل پوگبا، این را خوب می‌داند. پل پوگبا، هافبک 29 ساله تیم ملی فرانسه که در آستانه بازگشت به یوونتوس قرار دارد، مصاحبه‌ای با Uninterrupted انجام داده و در خصوص اهمیت ذهنیت در فوتبال صحبت کرده است. Uninterrupted پلتفرمی است که توسط لبران جیمز و ماوریک کارتر تاسیس شده تا ورزش‌کاران بتوانند از لازمه‌های بازگشت به اوج صحبت کنند. پل پوگبا، آخرین مهمان این برنامه بوده است:

اول از همه اگر با تیم و هواداران هماهنگ باشم و باشگاه بازیکنانش را دوست داشته باشد، من هم می‌توانم بهترین عملکردم را به‌نمایش بگذارم. اگر از نظر ذهنی آزاد باشید، لذت می‌برید و عملکردتان خوب خواهد بود. مهم‌ترین چیز این است در جایی که بازی می‌کنید، راحت باشید و با هم‌تیمی‌هایتان احساس راحتی داشته باشید.
پوگبا در ادامه افزود:

هرکسی دوست دارد دوست داشته شود. همه به این نیاز دارند. رشد کردن همیشه حس خوبی می‌دهد. وقتی سن‌تان بالاتر رود، از این که بقیه قدرتان را بدانند، بیش‌تر استقبال می‌کنید. در این صورت می‌توانید خوش‌حالی را تجربه کنید. شنیدن برخی چیزها از سوی هم‌تیمی‌هایتان مهم است و باید با یک‌دیگر تعامل خوبی داشته باشید.
خیلی‌ها از پوگبا انتظار دارند یک رهبر باشد:

رهبر بودن یعنی به هم‌قطاران‌تان کمک کنید تا به نهایت پتانسیل‌شان برسند. یک رهبر، سطح تیم را افزایش می‌دهد و انرژی مثبت به تیم منتقل می‌کند. بازیکنان یک تیم به رهبرشان اعتماد دارند و رهبر هم به هم‌تیمی‌هایش اعتماد می‌کند. در تیم همیشه به بازیکنی نیاز است که بتواند تیم را به جلو براند و بازیکنان بتوانند تمام تلاش‌شان را انجام دهند.
در ایتالیا می‌گویند پل پوگبا در یک قدمی یوونتوس است اما خود بازیکن خیلی عجله‌ای ندارد:

چندان عجله‌ای ندارم. فکر می‌کنم و تکه‌های پازل را کنار یک‌دیگر می‌چینم. من به‌دنبال بهترین‌ها هستم. می‌خواهم فوتبال بازی کنم و خودم باشم. می‌خواهم از انجام کارم لذت ببرم چون در غیر این‌صورت نمی‌توانم بهترین عملکردم را به‌نمایش بگذارم. برای خوب بودن، باید خودتان باشید و به‌تان خوش‌بگذرد. این چیزی است که دنبالش هستم چون ذهنیت همه چیز است.
پل پوگبا، صحبت‌هایش را با نقش بیرون از زمینش تمام کرد:

فوتبال به من این فرصت را داد تا کسی باشم که الان هستم. می‌خواهم برای افراد زیادی الگو باشم؛ اول از همه برای کودکان. کاری که [به‌عنوان فوتبالیست] انجام می‌دهم، تاثیر زیادی روی کودکان دارد و این باعث می‌شود من فراتر از یک بازیکن فوتبال باشم. می‌خواهم یک الگو و یک اسطوره در زمین و خارج از آن باشم. چیزهایی که خارج از زمین انجام می‌دهید، مهم است و می‌خواهم میراثی از خودم به‌جا بگذارم.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه پل پوگبا یوونتوس لیگ ملت های اروپا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

183 Sporties_fa@1401/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi