خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

ماتیاس پوگبا: پل پوگبا مسلمانی است که به جادوگری اعتقاد دارد

ماتیاس پوگبا: پل پوگبا مسلمانی است که به جادوگری اعتقاد دارد
درگیری برادران پوگبا در حال ورود به مراحل عجیب و خطرناکی است

پل پوگبا پس از بازگشت به یوونتوس در انتظار یک شروع تازه بود اما مصدومیت سنگین مینیسک و حواشی پیش‌آمده ممکن است باعث شود هواداران یووه حالاحالاها برای بازگشت این هافبک 29 ساله به اوج منتظر بمانند.

مستر90 | روز گذشته خبر رسید ماتیاس پوگبا، برادر 32 ساله هافبک تیم ملی فرانسه چند ماهی است که با او مشکل خورده و قرار است علیه او یک افشاگری بزرگ انجام دهد. ماجرا از این قرار است که ماتیاس، برادرش را متهم کرده جادوگر استخدام کرده تا کیلیان امباپه را طلسم کند!

پل پوگبا علیه ماتیاس پوگبا شکایتی تنظیم کرده و در گفت‌وگو با پلیس گفته دوستان دوران کودکی او به همراه دو مرد مسلح به سلاح سنگین که چهره خود را پوشانده بودند، در پاریس او را به دام خود انداختند. گروه خلافکاران از او ۱۳ میلیون یورو درخواست کردند و پل مدعی است که برادرش ماتیاس هم جزو آن‌ها بوده است.

در پی شکایت پل پوگبا، ماتیاس پوگبا در دفاع از خودش یک بیانیه را در توییتر منتشر کرد:

هاهاهاها، چیزی که انتظارش را می‌کشیدم اتفاق افتاد. برادر کوچک من [پل پوگبا] بالاخره تصمیم گرفت چهره واقعی‌اش را نشان دهد. از آن‌جایی که او به پلیس گزارش دروغ داد، شما نمی‌توانید مرا سرزنش کنید. پل، تو می‌خواستی مرا به دروغ خفه کنی و به زندان بفرستی. حالا تردیدهای من درست از آب درآمده است. من خلاف تو حقیقت‌ها را می‌گویم. به راحتی می‌توانم ادعاهای خودم و دروغ‌های تو را اثبات کنم. دوباره به تو می‌گویم برادر؛ فریب دادن آدم‌ها کار خوبی نیست. مسئله پول نیست. تو مرا به دردسر انداختی و نزدیک بود به‌خاطرت بمیرم. حین فرار خودت از مهلکه، مرا جا گذاشتی و حالا می‌خواهی نقش بی‌گناه‌ها را بازی کنی. وقتی همه حرف‌ها زده شود، مردم می‌فهمند هیچ کس بزدل‌تر، خائن‌تر و ریاکارتر از تو روی کره زمین نیست. کیلیان، تو هم ببین. من هیچ کاری علیه تو نکرده‌ام و حرف‌های من به صلاح تو بود. اصلا خوب نیست که کنارت یک خائن و ریاکار داشته باشی که به اصطلاح مسلمان است اما به جادوگری اعتقاد دارد!

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه پل پوگبا منچستریونایتد کیلیان امباپه ماتیاس پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

108 Sporties_fa@1401/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi