خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

فوتبال راموس تمام شده، باید منتظر یک معجزه باشیم

فوتبال راموس تمام شده، باید منتظر یک معجزه باشیم
راموس شروع خوبی در پی اس جی نداشت و ماه ها به دلیل مصدومیتی مزمن به دور از میادین بود. او اخیرا توانست چند بازی برای پاریسی ها انجام دهد ولی به فاصله دو هفته تا بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال، بار دیگر مصدوم شد و این دیدار را از دست داد. هنوز به طور دقیق مشخص نیست او به بازی برگشت می رسد یا خیر.

آلن روش بازیکن سابق پی اس جی و تیم ملی فرانسه معتقد است پاریس در جذب راموس مرتکب اشتباه شد و باید این را قبول کند. او به کانال پلاس گفت:« وضعیت راموس نگران کننده است. در هیچ بازی مهمی در میدان نبوده و حتی یک بار هم در لیگ قهرمانان برای پی اس جی بازی نکرده است. این غم انگیز است چرا که از داشتن او خوشحال بودیم. متاسفانه راموس یک خرید اشتباه بود و در مورد او فقط باید منتظر یک معجزه باشیم.»
روش ادامه داد:« بدن راموس دیگر جواب نمی دهد. در تمام دوران فوتبالش یک بازیکن زحمتکش و سختکوش بود و همه توانش را برای رئال و تیم ملی اسپانیا گذاشت. از نظر من فوتبال راموس تمام شده و هنوز نمی دانیم در ادامه فصل بازی خواهد کرد یا خیر. دو بازی در میدان است و بازهم مصدوم می شود. در مورد او چه باید کرد؟ بله، اوضاع واقعا نگران کننده است. مچ پایش مصدوم است و نمی تواند بدود. فقط خود راموس می تواند پاسخ این همه ابهام را بدهد.»

برچسب‌ها: رئال مادرید پاریس سنت ژرمن راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

155 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi