خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

تنش بین مسی و راموس در تمرین پی‌اس‌جی

تنش بین مسی و راموس در تمرین پی‌اس‌جی
از هفته پیش پی‌اس‌جی در ژاپن اردو زده و تمرینات پیش فصل را در این کشور انجام می‌دهد. پاریسی‌ها در دو بازی دوستانه برابر کاوازاکی و اوراواردز نیز به پیروزی رسیده‌اند.

تمرین امروز پی‌اس‌جی با حضور تماشاگران به انجام رسید و از آن استقبال خوبی نیز شد. طبعا مشاهده تمرین لیونل مسی، نیمار، امباپه، سرخیو راموس و دیگر ستاره‌های پاریس برای هواداران ژاپنی جذابیت زیادی دارد. آنها امروز در جریان تمرین شاهد اتفاق جالبی نیز بودند؛ درگیری و تنش مختصر بین لیونل مسی و سرخیو راموس.

کاپیتان‌های سابق بارسلونا و رئال مادرید که بارها شاهد درگیری‌شان در ال کلاسیکو بودیم، امروز در یک بازی درون تیمی برابر هم قرار گرفتند. لیونل مسی در یک صحنه پس از گذر از راموس با خطای ریز او روبه‌رو شد ولی به حرکتش ادامه داد و توانست گلزنی کند.

مسی پس از ثبت گل و در حالی‌که عصبانی بود، به سمت راموس رفت و با چهره‌ای درهم از او توضیح خواست. مسی معتقد بود راموس بی دلیل روی پاس او تکل رفته و این ممکن بود باعث مصدومیتش شود. برای ثانیه‌هایی این تنش ادامه داشت و سپس هر دو به بازی ادامه دادند.

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

85 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi