خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

تکلیف راموس برای بازی با رئال مادرید معلوم شد

تکلیف راموس برای بازی با رئال مادرید معلوم شد
گرچه بسیاری از هواداران فوتبال آماده تماشای تقابل سرخیو راموس با رئال مادرید در مسابقه رفت بودند، اما این مدافع باتجربه به علت مصدومیت فرصت حضور در این دیدار را پیدا نکرد. حالا نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد سرخیو راموس در حال طی کردن دوران نقاهت بوده و به زودی شرایط بازی کردن را پیدا می کند. البته هیچ شانسی برای حضور این بازیکن در ترکیب پاری سن ژرمن دیدار با سنت اتین این شنبه وجود نداشته و بعید است او برای بازی با نیس نیز به آمادگل کامل برسد.

اما به نظر می رسد سرخیو راموس برای رویارویی با رئال مادرید در بازی برگشت پاری سن ژرمن با این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده باشد. بدین ترتیب و در صورت صلاحدید مائوریسیو پوچتینو، سرخیو راموس می تواند در استادیوم سانتیاگو برنابئو و در مقابل تیم سابق خود در میدان حاضر شود

البته سرخیو راموس در این فصل به ندرت برای پاری سن ژرمن به میدان رفته و شرایط خوبی از زمان انتقال به تیم جدید خود نداشته است. این مدافع 35 ساله که 180 بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده، تنها چهار بار در لیگ یک برای تیم جدید خود به میدان رفته و هنوز در لیگ قهرمانان اروپا فرصت بازی پیدا نکرده است.

اما تجربه بالای سرخیو راموس در مسابقات اروپایی و البته احتمالا انگیزه شدید او برای درخشش در مقابل رئال مادرید ممکن است کادر فنی پاری سن ژرمن را مجاب به استفاده از این بازیکن در ترکیب ثابت در دیدار برگشت بکند. پی اس جی پس از اینکه در بازی رفت با گل کیلیان امباپه در وقت های تلف شده به پیروزی 1-0 در پارک دو پرنس دست یافت، در تاریخ نهم مارچ در سانتیاگو برنابئو در بازی برگشت به میدان می رود.

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi