خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

راموس: از حضور نیمار در رئال استقبال می‌کنیم

راموس: از حضور نیمار در رئال استقبال می‌کنیم
نیمار در تابستان با 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست؛ ولی شایعاتی در مورد نارضایتی او از حضور در این تیم وجود دارد. طبق این شایعات، اختلافاتی بین او و اونای امری ایجاد شده و از همین رو ستاره برزیلی به دنبال جدایی است. حال راموس مدعی شد که نیمار می‌تواند مادرید را در گزینه هایش قرار دهد.

او گفت:" من دوست دارم بهترین ها در تیمم باشند و مشخصا نیمار یکی از آنهاست. شاید برای پاری سن ژرمن جذب او راحت تر بود تا اینکه رئال بخواهد مستقیما او را بخرد. اینها تصمیمات شخصی هستند و شما نمی‌دانید در فوتبال چه اتفاقاتی رخ خواهد می‌دهد. اگر که می‌خواهد به رئال بیاید، من درها را به رویش باز می‌گذارم. رابطه خوبی هم با او دارم."

نیمار در 8 بازی در لیگ فرانسه، 7 گل به ثمر رسانده و تیمش با 4ا امتیاز صدرنشین است. او در چمپیونزلیگ نیز 4 گل به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید پاریس سنت ژرمن راموس نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

139 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi