خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

هشدار جووینکو به اینسینه ممکن است تیم ملی را از دست بدهی

هشدار جووینکو به اینسینه ممکن است تیم ملی را از دست بدهی
مهاجم ایتالیایی سابق تورنتو به لورنتزو اینسینیه در مورد رفتن به این تیم هشدار داد.

سباستین جووینکو می گوید اینسینیه با رفتن به لیگ آمریکا باید خطر خط خوردن از تیم ملی را بپذیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کوریره دلو اسپورت، روز گذشته اخباری در مورد توافق لورنتزو اینسینیه، مهاجم ناپولی با باشگاه تورنتو کانادا منتشر شد و شنیده ها حاکی از این است که این بازیکن قصد دارد در فصل آینده برای این تیم به میدان برود. حال سباستین جووینکو، مهاجم ایتالیایی سابق تورنتو در مورد این انتقال به اینسینیه هشدار داده است.

جووینکو در دوران اوج خود به تورنتو رفت و در چهار فصل توانست 83 گل برای این تیم بزند و وضعیتی مشابه با این روزهای اینسینه داشت.او در پاسخ به این سوال که آیا رفتن اینسینیه به کانادا موقعیت خوبی برای این بازیکن است، گفت:

بستگی دارد چه چیزی بخواهید. شخصا حس راحتی داشتم و زندگی در این شهر برایم آسان بود. از نظر حرفه ای باید این حقیقت را در نظر بگیرید که از دیدها ناپدید می شوید. تیم ملی را از دست دادم و دیگر دیده نمی شدم. اگر مشکلی ندارید این مسائل را از دست بدهید، این تجربه را به هر کسی توصیه می کنم.

جووینکو در ادامه گفت:

در تورنتو همه بابت انجام این انتقال مطمئن هستند و منتظر حضور اینسینه در باشگاه هستند اما از نظر من عجیب است زیرا او کاپیتان ناپولی است و فکر نمی کنم حاضر باشد تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی می جنگد را رها کند. می توانم بگویم که وقتی در سال 2015 به تورنتو رفتم به من وعده دریاها و کوه هایی را داده بودند که واقعا آنجا وجود نداشتند اما نمی خواهم وارد جزئیات شوم. مهم تر از همه از تصمیمم پشیمان نیستم. در نهایت تعداد گل ها و پاس گل هایم بیشتر از بازی هایم بود و همه چیز خوب پیش رفت اما رفتن به این باشگاه کمک زیادی به من نکرد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا سباستین جووینکو اینسینیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

40 Esteghlal Fc‌1400/10/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi