خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

مدعی فتح لیگ قهرمانان اروپا هستیم

مدعی فتح لیگ قهرمانان اروپا هستیم
لروی سانه، وینگر آلمانی بایرن مونیخ از این تیم به عنوان یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا نام برد.
بایرن مونیخ در این فصل شرایط بسیار خوبی داشته و بعد از صعود مقتدرانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین، در بوندسلیگا نیز فاصله ای 9 امتیازی با دورتموند داشته و بخت اول قهرمانی محسوب می شود. حالا لروی سانه در مورد رابطه خود با یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان این باشگاه و نامزدهای فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل صحبت کرده است.
لروی سانه گفت: "در حال حاضر من بایرن مونیخ را همراه با منچسترسیتی، لیورپول و چلسی قوی ترین تیم های اروپا می بینم، اما این شرایط می تواند به سرعت در پایان فصل تغییر کند. ما نمی‌خواهیم اجازه دهیم تیمی در جدول به ما نزدیک شود و قصد داریم این فصل نیز قهرمان شویم.
در لیگ قهرمانان مثل همیشه جزئیات کوچک و شرایط خاص یک تیم در مقطع برگزاری مسابقات حساس تعیین کننده است. من هنوز موفق به فتح لیگ قهرمانان در دوران ورزشی خود نشده و بنابراین انگیزه خاصی برای رسیدن به این دستاورد دارم.
دوران حضور در بایرن مونیخ؟ در مجموع من بعد از گذشت فصل اول از خودم راضی نبودم و می دانستم که می توانم عملکرد بهتری از خود ارائه دهیم. اما من واقعا چیزی را شخصا تغییر نداده و نمی توانم از دو یا سه دلیل را در مورد عملکرد بهتر خود در این فصل نام ببرم. من رابطه بسیار خوبی با یولیان ناگلزمان دارم. او به من نشان می دهد که چگونه می توانم در سیستم فعلی بایرن مونیخ موثرتر باشم و ما چگونه می توانیم با هم به در قالب یک تیم پیشرفت کنیم.

برچسب‌ها: لروی سانه بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

55 1

99 ♕بایرن مونیخ♕1400/10/06

Madrid Munich: خبر گزارش بخوره نباید اینقد لایک بگیره

19 دی (13:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi