خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

لوتار ماتئوس: لروی سانه خوشحال به نظر نمی رسد

لوتار ماتئوس: لروی سانه خوشحال به نظر نمی رسد
اسطوره فوتبال آلمان در مورد وضعیت وینگر بایرن مونیخ اظهار نظر کرده است.

لروی سانه از دید لوتار ماتئوس با مشکلات تمرکز دست و پنجه نرم می کند.

مستر90 - اشپورت بوزا | لروی سانه در فصل اول حضورش در بایرن مونیخ اوقات سختی را گذراند و مورد انتقاد خیلی از هواداران بایرن مونیخ و تماشاگران حاضر در آلیانتس آرنا قرار گرفت. وینگر آلمانی خودش هم اعتراف کرد که از عملکردش راضی نیست و باید شرایط را تغییر دهد. سانه در فصل جاری به وضوح پیشرفت کرد و تا این لحظه یکی از بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا بوده اما با توجه به افت مقطعی بایرن مونیخ، او نیز در بهترین فرم قرار ندارد. لوتار ماتئوس در ستون اختصاصی اش برای اسکای آلمان راجع به سانه نوشته:

اول از هر چیزی باید بگویم که من این بازیکن (لروی سانه) را خیلی دوست دارم. او در دو ماه گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته. هوادران هنگام تعویض تشویقش کردند و دریبل او نیز فوق العاده بود. او گل های مهمی به ثمر رسانده و معمولا گلزنی می کند. حالا اما به نظر می رسد که اتفاقی رخ داده و زبان بدن او، یاد آور اولین روزهای حضور او در تیم هستند. او خوشحال به نظر نمی رسد و از قرار معلوم تمرکزش را هم از دست داده. این مشکل باید هر چه زودتر حل شود زیرا او یک بازیکن استثنایی است که دقیقاً در بازی هایی مانند بازی آینده (مقابل ویارئال) تفاوت ها را رقم می زند. اصلا برای همین او را خریده اند. لروی یک هنرمند است و همه چیز می تواند تغییر کند. ماریو باسلر هم چنین بازیکنی بود، گاهی اوقات انگار که هیچ نقشی در زمین ایفا نمی کرد اما ناگهان برمی گشت و ظاهر می شد تا تفاوت ها را رقم بزند. لروی باید مطمئن شود که این نوسانات کمتر اتفاق بیفتند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ اخبار بایرن مونیخ لروی سانه لوتار ماتئوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

45 ღ میسون مونت ღ1401/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi