خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

عبور شهاب سنگ از مقابل چشمان تراشتگن

عبور شهاب سنگ از مقابل چشمان تراشتگن
بایرن مونیخ درحالی که صعودش را پیش از این به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده بود در شب پایانی مقابل بارسلونایی قرار گرفت که برای صعود نیاز به پیروزی داشت؛ شاگردان ناگلزمان در حالی که نتیجه بازی امشب هیچ تاثیری روی صدرنشینی شان نداشت، برای حفظ روند صد در صدی خود با تمام قوا مقابل شاگردان ژاوی وارد زمین شدند.
در شبی که برف مونیخ و سکوهای خالی آلیانز آره نا دو شاخصه بارز تقابل حساس دو تیم بود، بایرن مونیخ بازی برتری نسبت به بارسلونا ارائه کرده و در نیمه اول دو بار دروازه این تیم را باز کرد.
گل دوم بایرنی ها را لروی سانه، وینگر 25 ساله آلمانی به ثمر رساند که طی این چند وقت اخیر نمایشی تحسین برانگیز برای تیمش داشته است. سانه در دقیقه 43 بازی و در حالی که نتیجه یک بر صفر به سود بایرن بود، در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت سنگین پای چپ که خیلی هم زاویه نداشت، دروازه ترشتگن را هدف گرفت.شوت سانه با وجود کات کم اما مثل یک شهاب سنگ از مقابل چشمان و دستان تراشتگن عبور کرده و به تور دروازه چسبید. واکنش بایرنی ها هم به این گل زیبا بسیار جالب بود؛ یکی از این واکنش ها را از مولر شاهد بودیم که پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیمش به تحسین سانه پرداخت.با دیدن تصاویر آهسته گل سانه می توان بیشتر پی به قدرت ضربه پای او برد؛ او در شرایطی که توپ و زمین خیس بود این شوت را به توپ زد و ترشتگن را که خود یک شوت گیر قهار است به یک تماشاگر محض تبدیل کرد.
ستاره آلمانی بایرنی ها در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و طی شش بازی اخیر در 9 گل تیمش تاثیر داشته است. او در این بازی ها 5 گل زده و 4 گل پاس گل داده است. وینگر بایرنی ها در بازی رفت با بارسلونا هم پاس گل داده بود.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ لروی سانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

50 ♕بایرن مونیخ♕1400/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi