خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

سانه:از نیم فصل و عملکردم راضی نیستم.

سانه:از نیم فصل و عملکردم راضی نیستم.
به طور کلی البته از فصل اولم راضی نبودم. می دانستم که می توانم کارهای بیشتری انجام دهم. اما من واقعاً از نظر شخصی چیزی را تغییر ندادم و اکنون نمی توانم دو یا سه دلیل جداگانه بیاورم. در منچسترسیتی نیز چند ماه اول قدرتمندترین ماه های من نبود. در بایرن نیز از یک مصدومیت طولانی مدت و خیلی جدی برگشتم. من همیشه از همه اطراف اعتماد باشگاه را حس کردم. کل مدیریت باشگاه و همچنین اولی هوینس با من تماس گرفتند و حمایت مطلق از من را نشان دادند. این همه تشویق و حمایت در هر باشگاهی وجود ندارد.

سانه فکر نمی کند که تغییر پستش تنها دلیل بهتر شدن عملکردش باشد: فقط یک روند طولانی بود، اما یک تغییر کلیدی نبود که باعث بازگشتم به زمین شود (بیشتر بود). باشگاه جدید، جو جدید و انتظارات بالا بعد از یک مصدومیت طولانی مدت. نمی خواهم دنبال بهانه بگردم. از خودم انتظار داشتم که زودتر برگردم. من به سختی برای آن کار کرده ام.

من یک رابطه عالی با جولیان ناگلزمن دارم. او همیشه به من نشان می دهد که چگونه می توانم در سیستمش مؤثرتر باشم و چگونه می توانیم با هم به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم.

ما نمی خواهیم به هیچکس اجازه دهیم در جدول به ما نزدیک شود و البته می خواهیم قهرمان شویم. در لیگ قهرمانان اروپا مانند همیشه جزئیات کوچک و فرم تیم در روز بازی در این رقابت ها تعیین کننده است. من هنوز برنده آن نشده ام و بنابراین انگیزه خاصی دارم.

سانه در مورد مدعیان لیگ قهرمانان اروپا: در حال حاضر به همراه منچسترسیتی، لیورپول و چلسی خودمان را قدرتمندترین تیم اروپا می بینم. با این حال فرم تیم می تواند در پایان فصل به سرعت تغییر کند.

برچسب‌ها: لروی سانه بایرن مونیخ مرور خاطرات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

52 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/10/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi