خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

‌‌کنفرانس خبری جولیان ناگلزمن پیش از دیدار برابر وولفسبورگ

‌‌کنفرانس خبری جولیان ناگلزمن پیش از دیدار برابر وولفسبورگ
ناگلزمان در مورد وولفسبورگ: آغاز خوبی با کوفلت داشتند اما اخیراً بازی های زیادی را واگذار کردند. هنوز هم تیم خوبی هستند. بازی بدی مقابل کلن انجام ندادند. باید مراقب ضد حملات آن ها باشیم. بازیکنان قد بلند و با قدرت بدنی بالایی دارند.

ناگلزمان در مورد انتقال لیو شائوزیانگ ۱۸ ساله به بایرن: هنوز او را ندادیم. ما تونی تاپالوویچ را داریم که مسئول آن است. من نظر زیادی در مورد بازار چین ندارم، به همین دلیل هنوز نمی توانم چیزی در موردش بگویم.

ناگلزمان در مورد اینکه آیا مارک روکا فردا فیکس خواهد بود یا خیر: هرگز تضمینی برای فیکس شدن نمی دهم. او خوب کار کرد اما واکنش فیزیکی هم داشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم تا فردا وضعیت جسمانی اش چگونه خواهد بود.

ناگلزمان در مورد وضعیت بازیکنان: کوکو، لئون و یاش فردا نمی توانند بازی کنند. سابی به ترکیب بر خواهد گشت، اما باید ببینیم تا چه حدی می تواند بازی کند. به همین دلیل اگر مارک به طور ۱۰۰٪ آماده باشد عالی خواهد بود زیرا خوب کار کرد. امروز به خوبی بهبود یافت، به همین دلیل من خیلی مطمئنم.

ناگلزمان در مورد اینکه آیا بازیکنان در تعطیلات زمستانی واکسن تقویتی خود را دریافت خواهند کرد یا خیر: مثل همیشه موضوع واکسیناسیون شخصی است. مانند همه مردم گزینه دریافت یک تقویت کننده وجود دارد. تعطیلات زمستانی یک فرصت را ارائه می دهد. من هنوز نمی دانم چه کسی آن را دریافت خواهد کرد.

ناگلزمان در مورد لواندوفسکی و تغییرات تاکتیکی اش: از نظر تاکتیکی چیز زیادی تغییر نکرده است، ساختار نسبت به سال گذشته کمی متفاوت است. در نهایت او فوق العاده جاه طلب است و می خواهد هر توپی را در اختیار داشته باشد. از گفتن نظرش تشکر می کنم.

ناگلزمان در مورد لواندوفسکی: ما می دانیم که همیشه می توانیم به او اعتماد کنیم، حتی اگر گاهی اوقات گلزنی نکند. فکر می کنم طبیعی است وقتی که در زمین از برخی فرآیندها یا لحظات خاص خوشحال نباشید. ما سعی می کنیم توپ را به او بدهیم تا ریتمش را حفظ کند.

ناگلزمان در مورد تیلمن: او استعداد بزرگ و بازیکن جوانی است که در حمله عالی است، اما در دفاع هنوز چیزهای زیادی برای یاد گرفتن دارد. او خیلی آرام است، می داند دروازه کجاست و با هر دو پا کیفیت خیلی خوبی دارد. او بیشتر و بیشتر به یک تعویضی تبدیل خواهد و راهش را خواهد رفت.

ناگلزمان در مورد اینکه آیا می تواند تصور ۱۰ سال ماندن در یک باشگاه را بکند: می توانم این را تصور کنم. انتقال به من استرس وارد می کند.

ناگلزمان در مورد کیمیچ و چوپو: آزمایشات منظمی بر روی نفوذ کووید بر ریه خود انجام می دهند. برنامه های تمرینی به آن ها داده شده است. با نزدیک شدن جام ملت های آفریقا این موضوع را با چوپو در میان خواهیم گذاشت. در مورد یاش، امیدواریم بتوانیم او را در ۲ ژانویه به تمرینات برگرداندیم.

ناگلزمان در مورد آینده کویزانس: گفتگوها در پشت پرده در جریان است. از نظر من، آنچه از نظر فوتبالی از او می خواهم مشخص است. بقیه تیم باید بقیه را انجام دهند. او می داند که چه انتظاری از او دارم، حسن همه چیز را با او و ایجنتش در میان می گذارد.

ناگلزمان در مورد هدیه کریسمسش به بازیکنان: به آن ها مرخصی طولانی تری نسبت آنچه در اصل برنامه ریزی شده بود دادم. این از مقداری شکلات با ارزش تر است. فکر می کنم بازیکنان هم خوشحالند که برای چند روز محبور نیستند من را ببینند.

کریسمس بر شما هواداران مبارک، امیدوارم سال آینده شما را دوباره در ورزشگاه ببینم. در باشگاه به طور استثنائی از من استقبال شد. از خبرنگاران هم تشکر می کنم. من همیشه این احساس را داشتم که یک همکاری عادلانه داریم. من مشتاقانه منتظر یک سال ۲۰۲۲ موفق هستم.

برچسب‌ها: کنفرانس خبری جولیان ناگلزمان بایرن مونیخ در مقابل وولفسبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

99 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi