خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

حرف های بازیکنان بایرن و ناگلزمان پس از افتضاح دیشب

حرف های بازیکنان بایرن و ناگلزمان پس از افتضاح دیشب
در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم. حتی وقتی که زیر پرس سنگین نبودیم هم توپ های زیادی را از دست دادیم. گلی که دریافت کردیم در واقع برای دفاع نسبتاً آسان بود. پایان خوب اما قابل اجتناب بود.

در نیمه دوم عملکرد خوبی ارائه دادیم. ما با دفاعمان ریسک بیشتری انجام دادیم و شایسته زدن گل تساوی بودیم.

بازی خیلی لذت بخشی بود. ما کاملاً شایسته تساوی بودیم، ما پرس زیادی کردیم و سالزبورگ را در نیمه خودش نگه داشتیم. البته که ما دوست داشتیم پیروز شویم، اما اگر این قدر دیر گل تساوی را به ثمر برسانید باید تساوی را قبول کنید‌.

ناگلزمان در مورد کومان: او ۲۵ دقیقه اول خوبی نداشت اما توانست به بازی برگردد و یک نیمه دوم عالی را پشت سر بگذارد. می توانید ببینید که او چقدر برای ما مهم است، نه فقط به خاطر گل. تقریباً در تمام یک به یک ها برنده می شود. یک عملکرد عالی!

ناگلزمان از خطایی که در آخرین دقیقه از مولر گرفته شد شاکی بود: تعجب می کنم که چرا ما VAR داریم. شما باید اجازه ادامه کار را بدهید، لروی می خواست به سمت دروازه ای شوت بزند که فقط توسط یک بازیکن که دروازه بان نبود اشغال شده بود. اگر اینگونه باشد، پس این یک خطا است و سپس گل را رد می کنید. من نمی فهمم چرا به موقعیت های آفساید اجازه ۲۸ دقیقه ادامه پیدا کردن را می دهیم و سپس سوت می زنیم. آنجا (خطای مشکوک مولر) هم می توانستید منتظر بمانید. این یک شانس ۱۰۰٪ برای گلزنی بود. این یک تصمیم فوق العاده بد بود.

یاشوا کیمیچ

در نیمه اول به اندازه کافی کار نکردیم، ما منظم نبودیم و سالزبورگ ضد حملات خطرناکی داشت. می دانستیم که بازیکنان سریع زیادی دارند و در انتقال ها خطرناک هستند. در نیمه دوم بهتر کار کردیم و کنترل بیشتری داشتیم.

می توانید بگویید که می خواستیم بازی را ببریم. در نهایت مساوی شد، ما می توانستیم ۰-۲ شکست بخوریم، پس اشکالی ندارد. ما باید در دوئل با حریفان بهتر کار کنیم، به کنترل بیشتری بر بازی نیاز داریم و باید از کاری های هجومی خود بهتر استفاده کنیم.

توماس مولر

من احساسات درهمی دارم. سالزبورگ تیم خوبی است، جو اینجا عالی بود و شرایط برای یک بازی خوب فوتبالی مهیا بود. بازی در زمین لذت بخش بود، علی رغم اینکه ما بیشتر از آنچه می خواستیم رنج بردیم.

این به نفع این تیم سالزبورگ بود، اما من هنوز فکر می کنم که در نیمه دوم واکنش خوبی نشان دادیم و چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم. این یک گام خوب بود که توانستیم برگردیم.

کینگزلی کومان

البته که می خواستیم پیروز شویم اما در نهایت تساوی بهتر از شکست است. در مونیخ یک بازی دوم با هوادارانمان داریم و من مطمئنم.

کومان در مورد گلش: خیلی مهم بود. من در پایان بازی خیلی خسته بودم، اما همیشه باید به راهتان ادامه دهید و تا پایان تمام تلاش خود را انجام دهید، خوب پیش رفت.

ماتیاس جیسل

در نهایت نتیجه عادلانه ای بود. بازی فوق العاده ای بود، ما همه چیز را ارائه دادیم. نیمه اول دقیقاً همان چیزی که ما می خواستیم بود، اما در نیمه دوم بهترین انتقال هایمان را انجام ندادیم و گاهی اوقات توپ را زود از دست می دادیم.

کریم آدیمی

ما واقعاً از نتیجه راضی نیستیم اما مشتاقانه منتظر بازی برگشت هستیم و آماده خواهیم بود. من هنوز مطمئنم. ما جوان و با طراوت هستیم و می توانیم به آن ها استرس وارد کنیم و مقابل هر تیمی پیروز شویم.

برچسب‌ها: جولیان ناگلزمان توماس مولر کینگزلی کومان بایرن مونیخ تساوی 1-1 سالزبورگ ماتیاس جیسل کریم آدیمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

148 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/11/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi