خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

‌‌کنفرانس خبری ناگلزمان پیش از دیدار برابر بروسیا دورتموند.

‌‌کنفرانس خبری ناگلزمان پیش از دیدار برابر بروسیا دورتموند.
قرار بود گابریل ویدوویچ را با خودمان به دورتموند ببریم، متأسفانه دیروز مصدوم شد و چند هفته از میادین دور خواهد بود.

ناگلزمان در مورد آمادگی گورتسکا: فرض کنید شانس او (برای بازی کردن) ۶۰-۴۰ است و تا فردا چیزی قطعی نیست. بازی آنقدر بزرگ است که به کسی که ۱۰۰٪ آماده نیست اجازه بازی را ندهید. جمال در آن پست خوب کار کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

سابی هنوز مدتی غایب خواهد بود. یاش کیمیچ هفته آینده باز خواهد گشت، دقیقاً مطمئن نیستم چه زمانی. چوپو اگر تستش منفی باشد امروز می تواند از قرنطینه خارج شود. اما برای فردا در دسترس نخواهد بود. یوزیپ استاینیسیچ حدود ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.

ناگلزمان در مورد بازی فردا: بازی چیزهای زیادی برای ارائه خواهد داشت. همه می دانند که با تیم های ۳۰ و ۳۱ امتیازی چه چیزی روی محک است. برای لیگ عالی است، هیجان انگیز خواهد بود. انگیزه فوق العاده در هر دو تیم بالا خواهد بود.

ناگلزمن در مورد هالند: البته که او یک تهدید است. هالند همیشه پشت سر حریف است و منتظر توپ های عمقی است. ما باید از انتقال سریع جلوگیری کنیم. اما بروسیادورتموند نیز یک مشکل دارد و آن لوا است. هر کسی مهاجم حریف را کنترل کند شانس خوبی خواهد داشت.

ناگلزمان در مورد لواندوفسکی و توپ طلا: اکنون ناامید به نظر نمی رسد. اما او شایسته بردن آن بود، به همین دلیل احتمالاً کمی دردناک است. حالا دیگر به آینده مربوط می شود و فکر می کنم هنوز می تواند در چند سال آینده این جایزه را به دست بیاورد. او می تواند ناامید باشد، اما همچنین می تواند انرژی جدیدی از آن بگیرد.

ناگلزمان در مورد حضور ۱۵۰۰۰ تماشاگر در بازی فردا در دورتموند: من نمی دانم که اگر بلیط های ورزشگاه فروخته شود ضرر بزرگی برای ما خواهد بود یا خیر. اما وقتی ۱۵۰۰۰ نفر می آیند و فضای خوبی ایجاد می کنند خوشحال می شوم. این یک ضربه روانی است که به خوبی ما را تحریک می کند.

ناگلزمان در مورد گورتسکا: هنوز نمی دانیم که آیا لئون بازی را از دست خواهد داد یا خیر. امیدوارم بتواند بازی کند. اگر نتواند، جمال و روکا جایگزین های او هستند. دل ما برای کیمیچ و سابی تنگ شده است اما قرار نیست شکایت کنیم. اگر بازیکنان را از دست بدهیم شرایط همین است. ما باید نهایت استفاده را از شرایط ببریم.

ناگلزمان در مورد آینده تولیسو: هرگز خوب نیست که یک بازیکن به صورت رایگان جدا شود. من همیشه نمره بالایی به او داده ام. متأسفانه او بارها به دلیل مصدومیت غایب بود. اما مقابل بیله فلد خوب کار کرد. او ویژگی های فوق العاده ای دارد که می خواهم آن ها را مقابل دورتموند نیز ببینم.

ناگلزمان در مورد نقش اخیرش به عنوان سخنگوی باشگاه در مورد موضوعات مختلف (واکسیناسیون، قطر و غیره): من با آن راحتم. من مشکل خاصی با ارائه نظرم ندارم. همچنین به موارد دیگری که به مدیر من مربوط می شود پاسخ می دهم. این بخشی از کار یک سرمربی فوتبال است.

برچسب‌ها: جولیان ناگلزمان کنفرانس خبری پیش بازی بایرن مونیخ دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

77 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/09/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi