خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

نشست خبری جولیان ناگلزمان پیش از بازی با هوفنهایم

نشست خبری جولیان ناگلزمان پیش از بازی با هوفنهایم
هوفنهایم تیم بسیار خطرناکی است. آنها در 4 بازی اخیر پیروز شده اند و آمار بسیار خوبی دارند. آنها در 3 بازی از 5 بازی خانگی اخیر مقابل بایرن پیروز شده اند، بنابراین ما باید مراقب باشیم.
من 9 سال خوبی را در آنجا سپری کردم. و مشتاقانه منتظر این بازی هستم

ناگلزمان در مورد موسیالا: جمال قبل از کریسمس عملکرد خوبی داشت و اعتماد زیادی به دست آورده. او فشار را فوق العاده خوب اداره می کند. او در حال برداشتن یک گام دیگر در پیشرفت خود است.

ناگلزمان در مورد سباستین هونس: او خیلی خیلی خوب کار می کند. او مربی عالی و پسر خوبی است. ما هر از گاهی با هم تماس می گیریم و پیام می دهیم. او یکی از همکارانی است که تبادل نظر با او آسان است. من خوشحالم که همه چیز برای او خوب پیش می رود.

ما در طول فصل به کل تیم نیاز داریم. در نهایت این به خود بازیکن بستگی دارد که چقدر زمان بازی خواهد داشت. در مجموع، ما تیم بسیار خوبی داریم و در حال حاضر خیلی خوب کار می‌کنیم.
برد مقابل سالزبورگ بسیار تاثیرگذار و بسیار مهم بود. اگر این باعث افزایش اعتماد به نفس تیم نشود، شگفت زده خواهم شد. دیروز یک روز تعطیل داشتیم تا شارژ شویم کنیم.
(ولی عجب تکرار تاریخ سنگینی بود)

برچسب‌ها: جولیان ناگلزمان بوندسلیگا بایرن مونیخ هوفنهایم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

172 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/12/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi