خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

‌‌کنفرانس خبری جولیان ناگلزمان پیش از دیدار برابر ماینتس

‌‌کنفرانس خبری جولیان ناگلزمان پیش از دیدار برابر ماینتس
موارد کیمیچ و چوپو مشابه هستند. هر دو از مشکل جزئی در ریه رنج می برند و به مدت ۱۰ روز نیاز به استراحت و بازسازی دارند. بعد از آن تحت اسکن های دیگری قرار خواهند گرفت. امیدوارم و انتظار دارم در ژانویه برای نیم فصل دوم به تیم برگردند.

ناگلزمان در مورد ماینتس: عملکرد آن ها من را سوپرایز نکرد. آن ها تحت هدایت بو اسنسون پیشرفت خیلی خوبی داشته اند. آن وارد دوئل ها می شوند و با شور و حرارت دفاع می کنند و در ضد حملات خطرناک هستند. آن ها دو مهاجم عالی دارند. آن ها با شایستگی در جایگاه خوبی در جدول قرار دارند.

ناگلزمان در مورد وضعیت بازیکنان: لئون گورتسکا متأسفانه بازی فردا را از دست داد. تاندون کشکک او مشکل دارد. سرژ گنبری دوباره در دسترس خواهد بود و دیگر مشکلی ندارد.

ناگلزمان در مورد ترس از تأثیرات طولانی مدت ویروس روی کیمیچ: من نگران نیستم زیرا آنقدر دراماتیک به نظر نمی رسد و هیچ علائم جدی ندارد. او می تواند در سریع ترین زمان ممکن به بهترین عملکردش برگردد.

ناگلزمان در مورد لواندوفسکی: دید و گرسنگی اش برای گلزنی بعد از توپ طلا تغییر نکرده است. او زبان بدن خیلی خوبی دارد و هر روز با خوشحالی به تمرین می آید. لوا شرایط خوبی دارد و در دفاع نیز به ما کمک می کند. من فکر می کنم او فقط می خواهد با اف سی بایرن موفق باشد.

ناگلزمان در مورد صدمین پیروزی احتمالش اش در بوندسلیگا در بازی فردا: فکر می کردم بردهای بیشتری دارم (می خندد). این یک موفقیت زیبا است، من خوشحالم. از شما به خاطر یادآوری متشکرم، من این را نمی دانستم.

ناگلزمان در مورد سه بازی آخر سال: بازیکنان اعتماد به نفس دارند. ما تا به اینجا پاییز را به خوبی گذرانده ایم. امروز دوباره خیلی خوب تمرین کردیم. ما حالا فقط می خواهیم در سه بازی آخر سال پیروز شویم و در صورت لزوم چرخشی بازی خواهیم کرد. همه بازیکنان تأثیر خوبی بر جای می گذارند.

ناگلزمان در مورد شرایط روحی کیمیچ: البته او همیشه می خواهد در زمین باشد، به خصوص به خاطر اینکه همیشه از نظر جسمانی آماده است. او مدت زیادی است که غایب است. اما در چند هفته گذشته از جمله پوشش رسانه ای، شما را بیکار نمی گذارد.

ناگلزمان در مورد کیمیچ: او یک قربانی نیست. اینجا در آلمان هر کسی نظرش را دارد. او تصمیمش را گرفت و ما باید آن را بپذیریم.

ناگلزمان در مورد تولیسو: فرم کوکو برای من عجیب نیست. او در حال حاضر خیلی خوشحال است زیرا قبلاً استاندارد هایش را نداشت. او بازیکن خیلی مهمی است. او در حال حاضر از نظر فیزیکی عملکردش را بهبود می بخشد، او فردا دوباره بازی خواهد کرد، او بازی به بازی در حال پیشرفت است

برچسب‌ها: جولیان ناگلزمان کنفرانس خبری بایرن مونیخ ماینتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

58 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi