خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

چلسی به دنبال جذب ستاره خط دفاعی بارسلونا

چلسی به دنبال جذب ستاره خط دفاعی بارسلونا
مدافع ارزشمند اروگوئه ای بارسلونا از چلسی یک پیشنهاد خوب دریافت کرده است.

بارسلونا دو شب پیش در نوکمپ برابر بنفیکا با تساوی بدون گل متوقف شد. بارسا نیمه نخست تیم برتر میدان بود ولی در 45 دقیقه دوم بازی کمی به تعادل کشیده شد. آبی اناری ها دقیقه 83 به یک گل هم رسیدند که به دلیل آفساید مردود اعلام شد. زننده این گل، رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بود که شاید بهترین بازیکن بارسلونا نیز محسوب می شد.

آرائوخو همه جای زمین بود و در هنگام ضربات ایستگاهی نیز خطری دائمی برای دروازه بنفیکا محسوب می شد. بسیاری معتقدند این مدافع جوان می تواند سال ها خیال بارسا در قلب خط دفاعی را راحت کند اما مشکل اینجاست که او بیش از حد معمول مصدوم می شود. او پس از گلزنی هم مصدوم شد و ژاوی او را از زمین بیرون کشید.

آرائوخو که دو فصل پیش از تیم دوم بارسا به تیم اول رسید، تنها یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد و فعلا خبری از تمدید نیست.

طبق ادعای موندودپورتیوو، آرائوخو یک پیشنهاد بسیار خوب از تیمی در لیگ برتر انگلیس دریافت کرده و گفته می شود این تیم احتمالا چلسی است. با جدایی قریب الوقوع آنتونیو رودیگر، کریستیانسن و آسپلایکوئتا، چلسی نیاز به جذب مدافع دارد و سران باشگاه روی آرائوخو به عنوان یکی از گزینه ها نظر مثبت دارند. در واقع بارسلونا باید هرچه زودتر بجنبد، در غیر این صورت خطر از دست دادن این مدافع آینده دار را به شدت حس خواهد کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا رونالد آرائوخو چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 ☫ ایران ☫1400/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi