خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

تراشتگن در یک قدمی رکوردشکنی تاریخی

تراشتگن در یک قدمی رکوردشکنی تاریخی
پس از سه بازی متوالی که مارک آندره تراشتگن نتوانست دروازه بارسا را بسته نگه دارد، او دیشب برابر مایورکا کلین‌شیت کرد. بارسا با سه گل برنده شد و به این ترتیب گلر آلمانی موفق به ثبت یک رکورد تاریخی شد.

تراشتگن در فصل جاری 26 بار در لالیگا کلین‌شیت کرده و با رکورد پاکو لیانیو برابری کرد. لیانیو در فصل 94-1993 برای دپورتیوو لاکرونیا در 26 بازی موفق به کلین‌شیت شده بود. تراشتگن حالا این فرصت را دارد تا در بازی بعدی برابر سلتا رکورد را به تنهایی از آن خود کند.

تراشتگن البته دیشب کار دشواری هم نداشت و به خصوص پس از 10 نفره شدن حریف در دقیقه 14، شاهد موقعیت خاصی روی دروازه بارسا نبودیم. بارسا در فصل جاری تنها 18 گل دریافت کرده و کسب عنوان زامورا (بهترین گلر فصل) برای تراشتگن قطعی شده است. او البته شانس کسب رکورد کمترین گل خورده در تاریخ لیگ های معتبر اروپایی را از دست داد. رکورد همچنان در اختیار پتر چک است که در فصل 05-2004 با چلسی فقط 15 گل دریافت کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا چلسی مایورکا پیتر چک مارک آندره تراشتگن لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

61 ※宲會 King 會宲※1402/03/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi