خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

دیدار مالک چلسی با خانواده پدیده بارسا

دیدار مالک چلسی با خانواده پدیده بارسا
ستاره جوان بارسلونا از زمان انتقال به تیم بزرگسالان این باشگاه، عملکرد شگفت‌انگیزی داشته و یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 نیز بود تا مورد توجه چند باشگاه بزرگ از جمله چلسی قرار بگیرد.

با وجود اینکه باشگاه بارسلونا قرارداد گاوی را تا سال 2026 تمدید کرده بود، اما با باطل شدن این قرارداد از سوی لالیگا، این ستاره جوان می‌تواند در پایان تابستان جاری به عنوان بازیکن آزاد کاتالونیا را ترک کرد.
1851564

گاوی در حال حاضر دوباره به عنوان بازیکن آکادمی بارسلونا برای تیم بزرگسالان این باشگاه بازی می‌کند و طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، تاد بولی در تلاش است تا او را به عنوان بازیکن آزاد به استمفوردبریج بیاورد.

طبق گزارش‌های اخیر، باشگاه چلسی مذاکراتی با ایجنت گاوی داشته و حالا تاد بولی نیز قصد دارد با والدین این بازیکن برای جذب او دیدار کند. مالک باشگاه چلسی قرار است در این دیدار تمایل باشگاه چلسی به انتقال گاوی و تبدیل او به یکی از مهره‌های اصلی باشگاه را به خانواده این ستاره 18 ساله اعلام کند.
1851565

با این وجود، باشگاه بارسلونا امیدوار است که بتواند قرارداد جدیدی را با گاوی به امضا برساند. این باشگاه تنها در صورتی می‌تواند چنین کاری انجام دهد که بخش قابل توجهی از دستمزدهای خود را کاهش دهد که امری غیرممکن به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی باشگاه چلسی که قادر است پیشنهاد مالی بسیار بالاتری به گاوی ارائه دهد، از شانس بالاتری برای جذب او برخوردار است.

برچسب‌ها: بارسلونا پابلو گاویرا فوتبال لالیگا اسپانیا چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

94 ※宲會 King 會宲※1402/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi