خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

عکس ، امباپه و دادن پنالتی به گریزمان!

عکس ، امباپه و دادن پنالتی به گریزمان!
تیم ملی فرانسه در ادامه دیدار های خود در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا موفق شد با نتیجه 8 بر 0 قزاقستان را شکست دهد و سهمیه حضور در رقابت های جام جهانی سال آینده را به دست بیاورد.

به گزارش مستر90 ، در این بازی کیلیان امباپه عملکرد ویژه ای داشت به طوری که او توانست 4 گل به ثمر برساند و پوکر کند و یک آمار ویژه را از خودش در تیم ملی فرانسه ثبت کند. امباپه حتی می توانست در این بازی 5 گل به ثمر برساند و نام خود را در تیم ملی فرانسه جاودانه کند اما او روی یک صحنه تصمیم گرفت تا به نوعی برای هم تیمی خود فداکاری کند و ضربه پنالتی را به آنتوان گریزمن داد تا این بازیکن هم بتواند گلزنی کند و روحیه خود را افزایش دهد و اعتماد به نفس لازم را به دست بیاورد.

البته امباپه وقتی این کار را انجام داد که هنوز 3 گل زده بود و گل چهارم را به ثمر نرسانده بود اما می توان پیش‌بینی کرد که اگر امباپه خودش این پنالتی را می زد و گل می شد، می توانست یک 5 گله بی نظیر را در تیم ملی فرانسه ثبت کند.

امباپه در پی اس جی هم یک بار پنالتی را به لیونل مسی داد و این کار او از این لحاظ حرکت جدیدی نبود.

برچسب‌ها: آنتوان گریزمان فرانسه تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه مقدماتی جام جهانی 2022 قزاقستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

123 Luka Zidane1400/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi