خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

پایت: بازگشت به تیم ملی؟ حتی حاضرم کفش‌های بنزما را تمیز کنم

پایت: بازگشت به تیم ملی؟ حتی حاضرم کفش‌های بنزما را تمیز کنم
دیمیتری پایت می‌داند که احتمالاً شانسی برای حضور در ترکیب اصلی فرانسه نخواهد داشت

دیمیتری پایت، مهاجم 34 ساله المپیک مارسی هم‌چنان آماده است و سطح بالای او باعث شده زمزمه‌هایی درباره بازگشتش به تیم ملی فرانسه مطرح شود.

مستر90 | دیمیتری پایت که فصلی بسیار خوب را سپری می‌کند، مجدداً مورد توجه دیدیه دشان قرار گرفته و ممکن است برای بازی‌های ملی پیش رو به اردوی خروس‌ها دعوت شود. پایت در مصاحبه با اکیپ در خصوص این مسئله گفت:

با وجود کریم بنزما، کیلیان ام باپه و آنتوان گریزمان، کدام مهاجم فرانسوی می‌تواند ادعا کند که در ترکیب تیم ملی فیکس می‌شود؟ اگر کسی چنین حرفی بزند، دیوانه است. بازگشت من به تیم ملی؟ حتی اگر لازم باشد، حاضرم برگردم و کفش‌‌های کریم [بنزما] را تمیز کنم (خنده). احمقانه است اگر بگویم می‌خواهم به تیم ملی برگردم و در ترکیب اصلی بازی کنم. حضور در بین لیست 23 نفره شگفت‌انگیز خواهد بود چون خط حمله فرانسه سرشار از استعدادهای زیادی است.

برچسب‌ها: دیمیتری پایت دیدیه دشان کریم بنزما تیم ملی فرانسه فرانسه لیگ فرانسه اخبار المپیک مارسی المپیک مارسی کیلیان امباپه آنتوان گریزمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

153 Sporties_fa@1400/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi