خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

گران ترین انتقالات بازیکنان فرانسوی/ شوامنی در رتبه پنجم

گران ترین انتقالات بازیکنان فرانسوی/ شوامنی در رتبه پنجم
اورلین شوامنی، هافبک 22 ساله و فرانسوی موناکو در انتقالی دائمی راهی رئال مادرید شد.

مستر90 | با اعلام باشگاه رئال مادرید، اورلین شوامنی با عقد قراردادی شش ساله تا تابستان 2028 به این باشگاه پیوست و انتقال او، چهارمین خرید گران قیمت تاریخ کهکشانی ها نام گرفت. به گزارش ترانسفر مارکت، انتقال هافبک ۲۲ ساله به مادرید، پنجمین انتقال گران قیمت در بین بازیکنان فرانسوی در تاریخ فوتبال است؛ رتبه اول این لیست به انتقال کیلیان امباپه از موناکو به PSG در سال ۲۰۱۸ اختصاص دارد که ۱۸۰ میلیون یورو برای پاریسی ها، هزینه برداشت. انتقال عثمان دمبله و آنتوان گریزمان به بارسلونا نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم این لیست قرار می گیرند.
پوگبا به منچستریونایتد در رتبه چهارم، لوکاس هرناندز به بایرن مونیخ در جایگاه ششم و زیدان به رئال مادرید و لمار به اتلتیکو مادرید و اندومبله به تاتنهام و مارسیال به منچستریونایتد به ترتیب هفتم و هشتم و نهمین و دهمین انتقالات پر هزینه برای بازیکنان فرانسوی هستند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه اورلین شوامنی کیلیان امباپه عثمان دمبله آنتوان گریزمان پل پوگبا لوکاس هرناندز زین الدین زیدان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

200 Sporties_fa@1401/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi