خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

حمایت آنتوان گریزمان از کیلیان امباپه

حمایت آنتوان گریزمان از کیلیان امباپه
آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به حمایت از کیلیان امباپه در محافل عمومی پرداخت و اذعان کرد که حرف‌های اخیر او درباره فوتبال آمریکای جنوبی، اشتباه برداشت شده است.

به گزارش مستر90، کیلیان امباپه ستاره PSG در مصاحبه اخیرش به مقایسه فوتبال آمریکای جنوبی و اروپا پرداخت و در آن مدعی شد که فاصله زیادی بین فوتبال آمریکای جنوبی و قاره اروپاست که این موضوع اصلا به مذاق هواداران فوتبال آمریکای جنوبی خوش نیامده است و به انتقاد از ستاره 23 ساله فرانسوی پرداختند.

به نقل از ESPN، آنتوان گریزمان مهاجم بارسلونا که به صورت قرضی در اتلتیکو مادرید توپ می‌زند در گفت و گویی با خبرنگاران درباره بیانیه اخیر امباپه گفت: "من خیلی زیاد فوتبال تماشا می‌کنم. از بیانیه کیلیان امباپه اشتباه برداشت شده است. معمولاً بعضی‌ها در این مورد زیاده روی می‌کنند و مشکل را بیش از آنچه که باید، بزرگ نشان می‌دهند. فکر می‌کنم در اروپا و آمریکای جنوبی، مسابقات انتخابی برای جام جهانی بسیار سخت هستند. صعود به جام جهانی در هر دو شکل، کار بسیار دشواری است. اگر شما بتوانید از پس آن بربیایید، بدون شک لایق حضور در جام جهانی خواهید بود."

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه لیگ فرانسه آنتوان گریزمان کیلیان امباپه PSG اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

218 Sporties_fa@1401/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi