خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

شواین اشتایگر: پوگبا به هم تیمی های مناسب خود نیاز دارد

شواین اشتایگر: پوگبا به هم تیمی های مناسب خود نیاز دارد
باستین شواین اشتایگر می گوید پل پوگبا از آن دست بازیکنانی است که درخشش او به بازیکنانی که کنارش بازی می کنند، بستگی دارد.

به گزارش مستر90 و به نقل از MEN، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که در سال 2016 با جدایی از یوونتوس به اولدترافورد برگشت، در این مدت همواره برای فرانسه خوش درخشیده است ولی در منچستریونایتد، عملکرد بی ثباتی دارد. شواین اشتایگر در گفتگو با پادکست روزانه BBC در این خصوص گفته است:

سوال اینجاست که چنین بازیکنی را چگونه در تیم خود مدیریت می کنید؟ در نظر من، پوگبا بهترین بازیکن تیم ملی فرانسه است. او در آنجا همیشه در بالاترین سطح بازی می کند. اما آیا در یونایتد همچنین سطحی دارد؟ تصور نمی کنم. بنابراین سوال اینجاست که چگونه می توان از چنین بازیکنانی، بهترین بازی را گرفت؟ به عقیده من، این به هم تیمی های مناسب برای او بر می گردد. منظورم نابغه ها و ستاره هاست. من به همین دلیل خیلی دوست داشتم در کنار پوگبا و زلاتان (ابراهیموویچ) بازی کنم چون این بازیکنان می توانند روند بازی را عوض کنند. تنها باید این بازیکنان را به خوبی تغذیه کرد و در آن صورت آن ها از فوتبال لذت می برند و موفقیت را برای تان به ارمغان خواهند آورد.

برچسب‌ها: تیم ملی فرانسه فرانسه پل پوگبا منچستریونایتد شواین اشتایگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

168 Sporties_fa@1400/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi