خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

شجاعت بوفون را تحسین می‌کنم

شجاعت بوفون را تحسین می‌کنم
جانلوکا پالیوکا، دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا جیجی بوفون را بابت انتقال به تیم پارما تحسین کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دوره دوم حضور جان لوییجی بوفون در رختکن یوونتوس مانند دوره اول خیلی طول نکشید و این دروازه بان 43 ساله و ایتالیایی در تابستان امسال تصمیم گرفت دوباره به پارما ملحق شود. بوفون دو دهه قبل درخشش خود را در همین پارما آغاز کرده بود و حالا تصمیم گرفت دوباره لباس این تیم را بر تن کند تا به آنها کمک کند دوباره طعم بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا را بچشند.

جانلوکا پالیوکا در مورد این انتقال گفت: "جیجی بوفون با این تصمیم خود من را غافلگیر کرد، هم برای انتخاب بازگشت به پارما و هم به خاطر اینکه تصور نمی‌کردم او در 43 سالگی بتواند اینقدر همچنان اینقدر تعیین‌کننده در میدان ظاهر شود. به نظر من بوفون شجاعت این را داشت که به سری بی رفته و در این سطح نیز فوتبال بازی کرد. برای کسی مثل بوفون، گزینه ای جز صعود به دسته اول لیگ ایتالیا وجود ندارد."

البته پارما در حال حاضر در رده سیزدهم سری بی قرار دارد و شرایط برای این تیم چندان مساعد نیست. البته پارما سه روز پیش مقابل سیتادلا به پیروزی رسیده و شرایط خود را در جدول کمی بهبود بخشید. در حال حاضر جیجی بوفون و دیگر بازیکنان پارما خود را برای بازی خانگی مقابل ویچنزا در روز دوشنبه آماده می کنند.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا جانلوکا پالیوکا جان لوئیجی بوفون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

55 Esteghlal Fc‌1400/08/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi