خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

چشم نگران تاتنهام و کره جنوبی به ساق‌‌های سون

چشم نگران تاتنهام و کره جنوبی به ساق‌‌های سون
به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین با وجود نگرانی از مصدومیت پس از پیروزی 1-0 تاتنهام مقابل ولورهمپتون، در دو دیدار ابتدایی مرحله بعدی از رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر در قاره آسیا در ترکیب کره جنوبی قرار گرفت.

این ستاره 29 ساله روز یکشنبه در مولینکس و در حالی که اسپرز دومین برد خود در این فصل را به دست آورد، در دقیقه 72 تعویض شد و جای خود را به هری کین داد.

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین با وجود نگرانی از مصدومیت پس از پیروزی 1-0 تاتنهام مقابل ولورهمپتون، در دو دیدار ابتدایی مرحله بعدی از رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر در قاره آسیا در ترکیب کره جنوبی قرار گرفت
نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی تاتنهام، پس از بازی درباره وضعیت سون به خبرنگاران گفت: "در حال حاضر او خوب است.

هنگام گرم کردن او احساس عجیبی داشت اما خوب بازی کرد. نمی دانم. باید اول وضعیت او را معاینه و ارزیابی کنیم."

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی، امروز سون را نیز در لیست 26 نفره خود برای بازی با عراق و لبنان که به ترتیب در تاریخ دوم و هفتم سپتامبر برگزار خواهند شد، دعوت کرد.

بنتو به خبرنگاران گفت: "به نظر من سانی در وضعیت خوبی است، تا آنجا که من می دانم هیچ مشکلی ندارد."

او در بازی اول برای تاتنهام 90 دقیقه بازی کرد، دیروز هم 70 دقیقه بازی کرد، بنابراین به نظر من او خوب است و من هیچ اطلاعاتی در مورد مصدومیت احتمالی او ندارم. "

با توجه به استعداد قابل توجه تهاجمی اش، سون برای بنتو انتخابی واضح است. اما این مهاجم در میان گمانه زنی ها مبنی بر احتمال آسیب دیدگی پای چپ به خانه باز خواهد گشت.

احتمال می رود که ستاره محبوب کره ای از ناحیه همسترینگ چپ دچار مصدومیت شده باشد. او بازی را با بانداژی واضح در آن ناحیه از پایش آغاز کرد و هنگام بیرون رفتن از زمین نیز به نظر می رسید دچار ناراحتی است.

سون 91 بازی با پیراهن تیم ملی کره جنوبی دارد و همچنین یک بازیکن کاملاً حیاتی و کلیدی برای اسپرز است.

اگر هری کین قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در هفته آینده راهی منچسترسیتی شود، اهمیت سون هیونگ مین برای تاتنهام دو چندان خواهد شد.

با توجه به اهمیتی که سون برای تاتنهام و کره جنوبی دارد، نگرانی هایی در رابطه با وضعیت مصدومیت او در هر دو تیم وجود دارد. مخصوصا که با شروع فصل جدید لیگ برتر، او تا پیش از تعطیلات بازی های ملی و ملحق شدن به تیم ملی کشورش، فرصتی برای استراحت و ریکاوری نخواهد داشت.

برچسب‌ها: سون هیونگ مین تاتنهام کره جنوبی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

59 ⓐ֤֤֤m֤֤i֤֤֤r1400/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi