خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

کلوپ برای ستاره تاتنهام کری خواند؟

کلوپ برای ستاره تاتنهام کری خواند؟
سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام لحظاتی در آغوش یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی که به شدت به سه امتیاز دیدار مقابل تاتنهام نیاز داشت، برابر این تیم در استادیوم آنفیلد با نتیجه 1-1 متوقف شده و دو امتیاز حساس را از دست داد. با توجه به برتری پرگل منچسترسیتی برابر نیوکاسل، حالا لیورپول شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی نداشته و سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

در اوایل نیمه دوم بود که سون هیونگ مین روی ضدحمله سریع اسپرز موفق به باز کردن دروازه آلیسون بکر شد، اما دقایقی بعد لوییس دیاز توانست دروازه تاتنهام را باز کند و کار را به تساوی بکشاند. اما در پایان این دیدار بود که یورگن کلوپ مطابق همیشه برای تشکر از هواداران لیورپول روی چمن استادیوم آنفیلد شروع به قدم زدن کرده و آنجا با سون هیونگ مین مواجه شد. سرمربی لیورپول ستاره کره ای اسپرز را در آغوش گرفته و به او گفت "اینجا استادیوم خاصی است". برخی این جمله کلوپ را نوعی کری خوانی با لحن شوخی از حیث عدم توانایی تاتنهام در حفظ پیروزی خود دانسته اند و برخی نیز معتقدند سرمربی لیورپول خواسته سون هیونگ مین را مجاب به انتقال به جمع مرسی سایدی ها بکند.

گل سون هیونگ مین مقابل لیورپول بیستمین گل فصل او در لیگ برتر بود و حالا او تنها دو گل با محمد صلاح، بهترین گلزن فصل در صدر جدول گلزنان فاصله دارد و البته سه هفته تا پایان این رقابت ها باقی مانده است.

برچسب‌ها: لیورپول یورگن کلوپ تاتنهام سون هیونگ مین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 ☫ ایران ☫1401/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi