خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

رسمی؛ تمدید قرارداد سون هیونگ مین با تاتنهام

رسمی؛ تمدید قرارداد سون هیونگ مین با تاتنهام
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها یک سال از قرارداد سون هیونگ مین با تاتنهام باقیمانده بود، او امروز قراردادش را تا 2025 تمدید کرد و 4 سال دیگر نیز به این باشگاه لندنی متعهد ماند.
سون سال 2015 بود که از بایر لورکوزن به تاتنهام پیوست و تاکنون در 280 بازی توانسته 107 گل بزند و 64 پاس گل بدهد. در روزهایی که آینده هری کین در تاتنهام مبهم است و گفته می شود راهی سیتی خواهد شد، تمدید قرارداد سون خبر خوبی برای دوست داران تاتنهام بود.
فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تاتنهام پس از تمدید سون گفت:« خوشحالیم که سون قراردادش را طولانی مدت تمدید کرد و با او نگاهی رو به جلو برای فصل بعد داریم. با هدایت نونو اسپریتیو و ماندنی شدن سون، چشم انداز فصل 22-2021 روشن خواهد بود.»
سون نیز پس از تمدید گفت:« شش سال بازی برای تاتنهام افتخار بزرگی است و خوشحالم که سال های بیشتری برای این باشگاه بزرگ بازی خواهم کرد. باشگاهی که به من اعتماد داشته و همیشه برایم احترام قائل بوده است. تاتنهام برایم مثل خانه است و با حمایت هواداران، هم تیمی ها و کادر فنی تصمیم به تمدید بسیار ساده بود. مشتاق دیدار دوباره هواداران در ورزشگاه هستم.»

برچسب‌ها: تاتنهام سون هیونگ مین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

119 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/05/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi