خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

لحظه دلداری ستاره کره ای تاتنهام به قایدی

لحظه دلداری ستاره کره ای تاتنهام به قایدی
به گزارش "ورزش سه"، سه سال پیش و در این ایام، بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در حال برگزاری بود که تیم ملی امید ایران با حضور ستاره هایی همچون یونس دلفی، محمدرضا مهدی خانی، محمدرضا آزادی، ابوالفضل رزاق پور، امیر روستایی، عارف آغاسی، مهدی قایدی و... در این مسابقات حاضر شده بود.
هدایت تیم ملی امید در آن مقطع را مرحوم کرانچار به عهده داشت. ملی پوشان تا مرحله یک هشتم نهایی نیز پیش رفتند و در این مرحله به مصاف حریف قدرتمند خود یعنی کره جنوبی رفتند که در نهایت بازی را با 2 گل به حریف واگذار کرده و از دور رقابت ها نیز کنار رفتند.

در آن دیدار و در حالیکه تیم ملی امید بازی خوبی را از خود ارائه داده بود، در دقایق پایانی نیمه نخست، روی یک غافلگیری دروازه ایران باز شد. حرکت بازیکنان کاره از سمت راست زمین ایران و پاس به مقابل محوطه شش قدم، منجر به باز شدن دروازه مهدی امینی توسط وانگ یو جو شد.
در آغاز نیمه دوم، شاگردان کرانچار برای جبران گلی که دریافت کردند، جلو کشیدند اما این کره‌جنوبی بود که گل دوم را روی غفلت و اشتباه بازیکنان ایران به ثمر رساند. شوت محکم لی سونگ وو وارد دروازه امینی شد و اختلاف به عدد دو رسید.

آن بازی با همان 2 گل به سود کره ای ها به پایان رسید و تیم امید ایران از دور رقابت ها کنار رفت. مهدی قایدی در آن بازی در ترکیب اصلی حضور نداشت و بین دو نیمه به جای امیر روستایی وارد زمین شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد. سون هیونگ مین ستاره تاتنهام که در آن تیم کره جنوبی حضور داشت و بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته بود، در پایان مسابقه به سراغ مهدی قایدی مغموم و ناراحت رفت و او را از روی زمین بلند کرد.

اکنون سه سال از آن مسابقه می گذرد و مهدی قایدی به یکی از ستاره های فوتبال ایران تبدیل شده که این روزها اخبار و حواشی زیادی پیرامون آینده او در رسانه ها منتشر می شود. هواداران استقلال نیز نگران وضعیت این بازیکن هستند.

برچسب‌ها: سون هیونگ مین تاتنهام استقلال تهران مهدی قایدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

88 ⓐ֤֤֤m֤֤i֤֤֤r1400/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi