خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

این دو استقلالی برای اولین بار به جنگ هم می‌روند

این دو استقلالی برای اولین بار به جنگ هم می‌روند
فرهاد مجیدی که از فصل هجدهم لیگ برتر و همزمان با حضور وینفرد شفر به عنوان کمک مربی وارد این جرگه شد برای نخستین بار در اواخر همان فصل پس از اخراج سرمربی آلمانی استقلال (بعد از شکست به پدیده در مشهد) هدایت این تیم را در دست گرفت تا اولین تجربه سرمربیگری اش را انجام بدهد.

فرهاد مجیدی پس از آن در نیم فصل دوم لیگ برتر نوزدهم بعد از فسخ یکطرفه قرارداد آندره‌آ استراماچونی، از سوی هیئت مدیره سرمربیگری تیم استقلال را در دست گرفت و در اواسط مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا کرد. او پس از پایان دیدار فینال جام حذفی و شکست مقابل تراکتور برای دومین بار از استقلال جدا شد.

سومین حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال نیم فصل دوم لیگ برتر جاری بود که به جای محمود فکری هدایت آبی‌پوشان را در دست گرفت. در این حد فاصل فرهاد مجیدی با تیم های مختلفی روبه‌رو شد اما هرگز با تیم‌هایی که علیرضا منصوریان هدایت آن را در دست داشتند مسابقه نداده است. اما منصوریان پس از جدایی از استقلال در هفته چهارم لیگ برتر هفدهم، هدایت ذوب آهن را در فصل هجدهم در دست گرفت اما در هفته شانزدهم همان فصل به همکاری خود با این تیم پایان داد. او سپس در شروع لیگ برتر بیستم سرمربی تراکتور شد که این بار خیلی زود از این تیم اخراج شد.

کاپیتان اسبق استقلال در ابتدای نیم‌فصل دوم لیگ جاری هدایت تیم آلومینیوم اراک را در دست گرفت و حالا در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید برای اولین بار مقابل استقلالی تیمش را به میدان بفرستد که سرمربی‌اش فرهاد مجیدی است. منصوریان پیش از این در کسوت سرمربی با تیم نفت تهران مقابل استقلال روی نیمکت نشسته بود.

قطعاً تقابل این دو پیشکسوت محبوب استقلالی پیش از شروع بازی صحنه های جذابی را رقم خواهد زد.

برچسب‌ها: منصوریان فرهاد مجیدی استقلال تهران الومینیوم اراک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

131 Reza Wampire1400/04/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi