خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به جدایی مجیدی

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به جدایی مجیدی
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد جدایی فرهاد مجیدی از این تیم شایعه است و او به کارش ادامه می‌دهد.

طی یکی دو روز گذشته شایعات زیادی پیرامون جدایی قریب الوقوع فرهاد مجیدی از استقلال و حضورش در لیگ امارات به گوش رسیده است. اشک های فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی استقلال نیز واکنش های متفاوتی داشت و برخی افراد آن را به تصمیم مجیدی برای جدایی ربط دادند. با این حال استقلالی ها چنین موضوعی را تکذیب می‌کنند.
محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در باره شایعاتی که پیرامون جدایی مجیدی از استقلال مطرح شده،‌به خبرنگار ما گفت:‌ «چنین مسائلی وجود ندارد. ما به دنبال این هستیم که با نظر فرهاد مجیدی تیم را برای فصل آینده تقویت کنیم. آقای مجیدی نتایج درخشانی با استقلال گرفت و وظیفه همه ما است که از او حمایت کنیم تا روند موفقیت تیم ادامه داشته باشد.»
او ادامه داد: «با فرهاد مجیدی صحبت‌هایی از سوی مدیریت باشگاه برای تقویت تیم در فصل آینده صورت گرفته است. به دنبال برنامه ریزی برای فصل آینده هستیم تا استقلال بتواند موفقیت هایش را ادامه بدهد و حتی در آسیا نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.»
با وجود صحبت‌های عضو هیات مدیره باشگاه استقلال باید منتظر اعلام رسمی فرهاد مجیدی در این خصوص باشیم. هواداران استقلال قطعا منتظرند تا سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر درباره آینده اش لب به سخن بگشاید و باید دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

برچسب‌ها: استقلال تهران فرهاد مجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

79 Fc Barcelona121401/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi