خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

استقلال در انتظار تصمیم مجیدی

استقلال در انتظار تصمیم مجیدی
تکلیف فرهاد مجیدی و استقلال چه خواهد شد؟

خوشحالی هواداران استقلال در لیگ برتر خیلی زود تحت تاثیر شایعه جدایی مجیدی از استقلال و حضور او در الوصل امارات قرار گرفت.

اگر چه پرویز مظلومی و محمد مومنی به عنوان دو عضو هیات مدیره استقلال، این شایعه را تکذیب کرده‌اند( مظلومی گفته مجیدی با استقلال قرارداد دارد و حتی اگر به دنبال جدایی باشد، هیات مدیره با این موضوع مخالفت خواهد کرد و مومنی هم به قرارداد مجیدی با استقلال اشاره کرده و گفته که مجیدی باید به قراردادش پایبند باشد) اما سکوت سرمربی و مدیرعامل استقلال در قبال این شایعه باعث شده که نگرانی هواداران استقلال به قوت خود باقی باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال دقایقی قبل در صفحه ایستاگرامش، قهرمانی این تیم در لیگ برتر را تبریک گفته منتهی هیچ اشاره‌ای به ماندن یا رفتن مجیدی نکرده و به همین دلیل اکثر کامنتهایی که زیر این پست منتشر شده، مربوط به سوال‌ها درباره آینده مجیدی است.

از طرف دیگر مجیدی در حالی برای استراحت به دبی رفته که هنوز لیستی به آجورلو و همکارانش نداده است. دیروز این بحث مطرح شد که مجیدی تصمیم گرفته چند روز استراحت کند و بعد از آن درباره همکاری یا ادامه همکاری با استقلال تصمیم نهایی‌اش را بگیرد و باید دید در شرایطی که در بازار شایعات از گزینه‌های جانشینی او رونمایی شده، نهایتا فرهاد چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

برچسب‌ها: استقلال تهران فرهاد مجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

68 Fc Barcelona121401/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi