خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

مجیدی هیچ بازیکنی از استقلال نمی‌گیرد

مجیدی هیچ بازیکنی از استقلال نمی‌گیرد
برخلاف برخی اخبار منتشر شده، فرهاد مجیدی هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن از استقلال ندارد.

پس از حضور فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلباء امارات، شایعاتی مبنی بر علاقه سرمربی سابق آبی پوشان به جذب چند بازیکن استقلال در رسانه‌ها منتشر شد. اتفاقی که پس از پیوستن وینفرد شفر به تیم بنی یاس امارات رخ داد و آیانادا پاتوسی راهی این تیم شد.

امیرحسین حسین زاده نخستین فردی بود که نامش برای جدایی از این تیم بر سر زبان‌ها افتاد. گفته می شود که در قرارداد این وینگر جوان بند فسخ چند هزار دلاری وجود دارد که می تواند زمینه را برای جدایی او از استقلال فراهم کند.

با این وجود، پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که فرهاد مجیدی هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن از استقلال ندارد و تمامی شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد.

مجیدی لیست خرید خود را به مدیران اتحاد کلباء تحویل داده که در فهرست مدنظر سرمربی سابق آبی ها، هیچ اثری از بازیکنان استقلال دیده نمی شود تا بدین ترتیب مشخص شود اخبار منتشره در رسانه ها مبنی بر علاقه فرهاد به جذب چند شاگرد سابقش صحت ندارد.

برچسب‌ها: استقلال تهران فرهاد مجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

95 Real Bardaskan1401/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi