خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیرلو : به پایان خوشی که می خواستیم دست یافتیم

پیرلو : به پایان خوشی که می خواستیم دست یافتیم
حالا او مربی خوشحالی ست، بعد از تحمل یک فصل سخت و فشار انتقادهای متوالی با برتری هفته های اخیر و ایستادن در رده چهارم جدول رده بندی سری آ و صعود تیمش به لیگ قهرمانان می تواند از پایان خوش در یک فصل تلخ صحبت کند، هر چند که نمی توان از علمکرد ضعیف یووه در این فصل به راحتی و سادگی گذشت.

اندره آ پیرلو، بعد از پیروزی چهار بر یک تیمش برابر بولونیا در اخرین دیدار فصل گفت:

در مورد آینده چیزی نمی دانم، برای من مهم این بود که بتوانیم پایان خوشی داشته باشیم و فصل را به بهترین حالت ممکن به اتمام برسانیم. قهرمانی در کوپا ایتالیا و صعود به لیگ قهرمانان از اهداف مهمی بودند که به آن دست یافتیم با این حال تصمیم را به تصمیم گیرنده رها می کنم و با کسی که تصمیم نهایی را می گیرد در این خصوص صحبت خواهم کرد، آینده من توسط مدیران تعیین میشود اما من به طور کامل با صد در صد امادگی و توان خودم را صرف یووه و باشگاه خواهم کرد و تلاش می کنم حداکثر توانم را برای یووه داشته باشم.

دیبالا

طبیعی ست که بازیکنی مانند او می تواند بازی را تغییر دهد و سطح کیفی هر تیمی را عوض کند، حیف که او در دسترس نبود و بارها با مصدومیت و بیماری امادگی خود را از دست داد و در ادامه مشکل زانوی او شرایط را سخت کرد و بعد از برگشت هرگز در امادگی کامل نبود و هر از گاهی نیز در تمرینات نمی توانست مستمر تمرین کند و باید دقایقی استراحت می کرد. اما او امشب نشان داد که چه بازیکن شایسته ای ست و حالا منتظر او و اینده اش هستیم.

تصور پیرلو از یوونتوس اش در آینده چیست؟

یووه را یک تیم قدرتمندتر می بینم، یووه ای که از توان و قدرت خود اگاه است. ما تیم قدرتمندی هستیم، بازیکنان ما قدرتی دارند که هنوز حتی بازیکنانش به خوبی از قدرت و توان خود اگاه نیستند و نمی دانند که چه قدرتی دارند. به طور مثال رابیو با تمام عدم اطمینان ها ثابت کرد که یک بازیکن منحصر به فرد در سطح جهانی ست. با شناخت تمام بازیکنان به مرور زمان بهتر نتیجه گرفتیم و دانستم انها را در کجا و چطور به کار بگیرم تا به نتیجه برسیم.

و حالا پیرلو در مسیر درستی قرار گرفته؟

ما درمسیر درستی هستیم، همه چی را فدای یک هدف کردیم، تلاش کردیم و جنگیدیم تا به هدف نهایی برسیم. همه بازیکنان خودشان را کامل در اختیار تیم گذاشتند. زمانی که در اندیشه تیمی برای تیم فداکاری می کنی این توان را داری که بیشتر در اختیار تیم بازی و به هم تیمی هایت کمک کنی و به این ترتیب نتیجه گیری اسان تر میشود و این عاملی قوی و موثر برابر دیگران است. در طول فصل این عامل را کم داشتیم و هر از گاهی از دست دادیم ما زمانی که از هدف مان دور شدیم و کمی ترسیدیم و به خودمان امدیم و محکم تر و قوی تر به ادامه مسیر فکر کردیم. متوجه شدیم که برای نتیجه باید فشار زیادی را متحل شویم و متمرکز و با قدرت بیشتر برای رسیدن به هدف تلاش کردیم. انگیزه و شور رسیدن به هدف را در درون خود زنده نگه داشتیم و تا پایان به این نتیجه رسیدیم و حالا باید کمی استراحت کنیم. سال دیگر به زودی شروع میشوود و ما باید از پایه محکم و قوی شروع کنیم.

رونالدو

این یک انتخاب مشترک بود، از بازی چهار روز پیش خسته بود و من تصمیم گرفتم از بازیکنی مانند آلوارو استفاده کنم.

از چه چیزی می ترسیدی و از چه چیزی احساس رضایت داشتی

زمان نیاز بود تا شرایط تیم را در ذهن و برنامه هایم پیدا کنم، ورود به یووه در نخستین تجربه مربیگری به هیچ عنوان اسان نبود. بازیکنان بیشترین همکاری را به من داشتند و به من بسیار کمک کردند و با این روش توانستیم پیشرفت کنم، هر انچه که در این فصل اتفاق افتاد برای من و برای اینده ام و برای انتخاب ها بسیار سودمند هستند و نیاز است که دوباره شروع کنیم. خودم را در امادگی کامل بر روی نیمکت یووه می بینم، این یووه نمی داند که تا چقدر می تواند قوی باشد.

برچسب‌ها: آندرا پیرلو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

101 Juventusfc1400/03/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi