خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیرلو: در ابتدای فصل انتظاراتم متفاوت بود

پیرلو: در ابتدای فصل انتظاراتم متفاوت بود
نتایج دور از انتظار و نمایش های ضعیف این فصل یووه همچنان ادامه دارد و این بار بیانکونری در دیدار برابر حریفی سرسخت به نام فیورنتینا تن به تساوی یک بر یک داد تا یک بار دیگر شرایط جدول را سخت تر کند.

اندره آ پیرلو، مربی یووه بعد از این تساوی گفت:

نیمه نخست بسیار بد بودیم، در کلیه پست ها و اصلا خوب بازی نکردیم. این بازی مهم و تاثیرگذاری بود اما در بهتر کردن بازی دیر کردیم و این تاخیر باعث از دست رفتن امتیاز شد. خیلی کم حمله کردیم و به هیچ عنوان از عمق خوب حمله نکردیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. بعد از مصدومیت دنیلو تغییراتی باید انجام می شد و این در حالی بود که دیبالا نیز به تازگی به ترکیب برگشته و در این بازی دیبالا و رمزی را داشتیم که با تغییر سیستم می خواستیم به نتیجه برسیم اما این سیستم کار نکرد و در ادامه موراتا را به ترکیب اضافه کردم. نیمه نخست بسیار بد بود و در نیمه دوم کمی بهتر شدیم، هیچ چیز خوب پیش نرفت ما برای بازی بهتری اماده شده بودیم. کولوسفسکی به خوبی بازی کرد و تلاش کردیم که او را در شرایطی که می خواستیم نگه داریم و اما همان طور که گفتم خوب بازی را شروع نکردیم و این شروع آن نمایشی نبود که باید انجام می شد.

آینده

این شروع متفاوتی بود، انتظار متفاوتی داشتم و تصور نمی کنم که ان طور پیش رفت که می خواستیم و البته همه می خواستیم. به دنبال بهتر شدن هستیم و در هر بازی تلاش می کنیم که بهتر شویم اما در مجموع راضی نیستم و فکر می کنم که مجموعه نیز راضی و خرسند نیست.

اما ارتور

او برای اشتباهاتش روی نیمکت نبود بلکه شرایط جسمی او خوب نبود و اماده بازی کردن نبود، به خاطر مصدومیت و شرایط اش هنوز به خوبی در همه جلسات تمرینی حاضر نمی شود.

رونالدو

نه من هرگز به حذف او فکر نکردم. به نظر من او به هیچ عنوان بد بازی نکرد، همانند همیشه برای تیم تلاش کرد و چند فرصت نیز داشت و حیف که به گل تبدیل نشد. ما در کل برای این بازی اشتباه کردیم و باید به حمله از عمق توجه بیشتری می کردیم و باید مستقیم حمله می کردیم و به بازی تهاجمی قوی تری روی می اوردیم. زمانی که در نیمه دوم این گونه بازی کردیم به نتیجه رسیدیم. رونالدو و دیبالا بازیکنانی متفاوت هستند و نقش های متفاوتی نیز دارند.

و اما سوپرلیگ

از پاراتیچی در این خصوص سوال کنید.

و سوال ما از پاراتیچی چه بود؟

فکر می کنم در خصوص سوپرلیگ سوال کردید.

برچسب‌ها: آندرا پیرلو یوونتوس فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 Juventusfc1400/02/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi