خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیرلو: دیگر حق اشتباه نداریم

پیرلو: دیگر حق اشتباه نداریم
یوونتوس شنبه شب به مصاف لاتزیو خواهد رفت و اندره آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از این بازی با تاکید به قدرت رقیب و نمایش خوب این تیم، گفت:

لاتزیو تیم بزرگی ست، تقریبا تیم شان برای پنج تا شش سال است که کم تغییر کرده و بازیکنان برای سال های زیادی ست که در کنار هم بازی می کنند، خوب همدیگر را می شناسند و نتایج اخیر این تیم گویای همه چیز است. تیم بزرگ و شایسته ای که گام بسیار بزرگی را برداشته و ما از شرایط این تیم آگاهیم و می دانیم که برابر تیمی که تا پایان مبارزه خواهد کرد به میدان خواهیم رفت. ما به خوبی اماده شدیم و با شناخت کامل نسبت به سیستم و برنامه های انها خودمان را به این بازی می رسانیم. مطمئنا مدیریت بازی برابر لاتزیو آسان نخواهد بود.

روزهای سرنوشت ساز

نه، تمام بازی ها برای ما سرنوشت ساز هستند و تنها این دو بازی پیش رو نمی توانند مهم باشند. ما در حال حاضر به بازی برابر لاتزیو فکر می کنیم و بعد برای دیدار مقابل پورتو خودمان را اماده می کنیم، این جور پیش میرویم بازی به بازی و به این روش عادت کردیم، حالا به لاتزیو فکر می کنیم.

مصدومین

برخی بازیکنان همچنان در دسترس نیستند، برخی در تمرینات شرکت می کنند اما امادگی حضور در ترکیب را ندارند. با این حال هنوز برای بازیابی برخی از مهره ها چند روزی فرصت داریم. بنتانکور نیست و با توجه به شرایط بازیکنان و بازی آتی باید انتخاب کنیم و بهترین ها را به بازی بفرستیم، برای انتخاب نیز جایگزین های زیادی نداریم اما تلاش می کنیم بهترین نفرات را انتخاب کنیم.

دلیخت

هنوز تمرین نکرده، ببینم فردا چه میشود. بونوچی امروز با تیم تمرین کرد و در بخشی از تمرینات حضور داشت او نیز بعد از شانزده روز به تمرین برگشته، در امادگی کامل نیست. موراتا حالش خوب است و هر روز برای بهتر شدن و در فرم قرار گرفتن تلاش می کند، امیدواریم که بیشتر از سی دقیقه در ترکیب باشد. برای آرتور نیز امیدوارم که بازی برابر پورتو او را در اختیار داشته باشم، دیروز شرایط اش خوب بود اما مهم این است که بدون درد بتواند بازی کند امیدوارم که بازی بعد او را در اختیار داشته باشم. رمزی اما می تواند بازی کند، فردا توان حضور در ترکیب را دارد او در کنارمان خواهیم داشت و در صورت نیاز به او بازی خواهیم داد.

مربی بیانکونری در خصوص بازی فردا و شرایط جدول نیز گفت:

همه بازی ها مهم هستند، فردا مقابل لاتزیو بازی می کنیم و برای جدول رده بندی نیز این بازی اهمیت دارد. همیشه هیجان و حساسیت وجود دارد به ویژه در بازی های مهم و این مسئله هرگز از بین نخواهد رفت. ما محکوم به این هستیم که دیگر اشتباه نکنیم، این برای بازی فردا و در کل هفته و بازی های اتی یک مسئله مهم است. در حال حاضر چیزی تغییر نکرده اینتر برنده شده و ما نیز برنده شدیم اما اگر هر هفته اینتر برنده شود اسکودتو را خواهد برد اما اگر چند بار اشتباه کند و گام های اشتباهی بردارد ما می توانیم پیش رویم، بنابر این باید همیشه اماده باشیم؛ ما حق اشتباه نداریم و باید تمام امتیازات را کسب کنیم، این نکته مهم و البته کاملا طبیعی است.

برچسب‌ها: آندرا پیرلو یوونتوس لاتزیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

113 Juventusfc1399/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi