خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیرلو: مهم واکنش تیم و در دست گرفتن ریتم بازی بود

پیرلو: مهم واکنش تیم و در دست گرفتن ریتم بازی بود
یوونتوس در دیدار مقابل لاتزیو به برتری ارزشمند سه بر یک دست یافت و اندره آ پیرلو بعد از این پیروزی مهم تیمش گفت:

به خاطر اشتباه ما گل دریافت کردیم اما به خوبی واکنش نشان دادیم و تیم ما توانست واکنش و برگشت بسیار خوبی را در این بازی داشته باشد، با وجود اینکه غایبین زیادی نیز داشتیم، مسئله مهم این بازی واکشن ما بود که توانستیم از ابتدا تا پایان بازی مبارزه کنیم و ریتم خوبی در بازی داشته باشیم و این نکته برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما در این بازی فقط به این دیدار و شکست لاتزیو فکر کردیم و به هیچ عنوان به بازی سه شنبه توجهی نداشتیم. بازیکنی مانند کوادرادو تنها یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته بود و آرتور که تنها یک نیم ساعت را همراه تیم روز گذشته تمرین داشت؛ ما خودمان را برای این بازی اماده کرده بودیم چون مانند یک فینال ارزش داشت. خوب بودیم و نشان دادیم که همچنان تیم بزرگی هستیم. سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود و من از بازیکنانم راضی هستم. دنلیلو و برناردسکی خیلی خوب وظایفی که به انها گفته بودم را اجرا کردند. همان طور که گفتم در این بازی از نحوه برگشت و عکس العمل تیم بعد از دریافت گل خوشم آمد و این نکته برایم بسیار ارزشمند بود. هر چند که تقریبا با بیست دقیقه تاخیر نمایش خود را شروع کردیم و در دقایق نخست خوب نبودیم، این نکته البته طبیعی بود برخی بازیکنان بعد از مدتها غیبت در ترکیب قرار می گرفتند، همین طور زمانی که از رقیب گل دریافت می کنید نیز شرایط برای برگشت و شروع کمی دشوار تر است به ویژه زمانی که حریف تیمی مانند لاتزیو باشد که بازیکنانش برای سالهای زیادی ست در کنار یکدیگر بازی می کنند. امشب بازی خودمان را انجام دادیم و می دانستیم که بازی مهمی برای جدول رده بندی نیز هست و برای آنچه که در این بازی انجام دادیم و به دست آوردیم خوشحالیم.

موراتا و درخشش او

بله، به ویژه که مدت زیادی او را در ترکیب نداشتیم و در هفته های اخیر مشکلاتی داشت، او در حال تلاش برای بازگشت به فرم ایده ال است، می داند که بازیکن موثر و تاثیرگذاری برای ماست و برای همین او را جذب کردیم، خصوصیاتی دارد که برای ما بسیار مهم است که باعث میشود از سایر مهاجمین متفاوت باشد. حالا امیدواریم که او در امادگی کامل ببینیم زیرا همچنان می تواند بیشتر از این برای تیم مفید باشد.

کولوسفسکی

او مانند یک قهرمان عمل می کند، این طبیعی ست که در جوانی راهی یووه شده و شرایط او برای همخوانی با این تیم بزرگ سخت است و فشارهای زیادی را تحمل می کند همچنان به مانند آنچه که می خواهد و از او می خواهیم بازی نکرده اما این شرایط عادی ست زیرا در تیم های بزرگ فشار زیادی را تحمل می کنند و بازیکنان جوان باید به این مسائل با گذشت زمان عادت کنند. به هر حال مانند یک قهرمان کار می کند و بازیکن خوبی ست.

روزهای آینده

خوشبختانه تا روز بازی چند روزی زمان باقی ست و امیدواریم به بازگشت و بهبودی چند بازیکن. با این وجود تا قبل از سه شنبه نیاز به استراحت نیز هست، منم باید استراحت کنم زیرا از انها خسته تر شده ام. از فردا به لیگ قهرمانان و بازی مهم مان فکر می کنیم و خودمان را برای آن بازی اماده خواهیم کرد، هدف ما مشخص است و می دانیم که هیچ جای اشتباهی نداریم و این مسئله برای بازی سه شنبه نیز بر قوت خود باقی ست و نباید سه شنبه اشتباه کنیم.

برچسب‌ها: یوونتوس آندرا پیرلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

98 Juventusfc1399/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi