خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

پورتو 0-2 چلسی؛ آبی‌های لندن قدم اول را محکم برداشتند

پورتو 0-2 چلسی؛ آبی‌های لندن قدم اول را محکم برداشتند
پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد در زمین پورتو به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم پورتو و چلسی در چهارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه رامون سانچز پیرخوان به مصاف هم رفتند.

چلسی بازی را در نیمه اول بهتر آغاز کرد، اما در خلق یک موقعیت خطرناک ناکام بود. کم کم پورتو نبض بازی را در دست گرفت و چند فرصت گلزنی هم داشت، اما با بی دقتی مهاجمان فرصت‌ها را از دست داد. خلاف جریان بازی، میسون مونت با پاس گل جورجینیو گل اول را به ثمر رساند. این گل، تنها شوت در چهارچوب چلسی در نیمه اول بود. پس از این گل پورتو باز هم شروع به حمله کردن کرد، اما هیچ نتیجه‌ای نداشت تا نیمه اول با حساب 0-1 به سود شاگردان توخل پایان یابد.

در نیمه دوم، چلسی خیلی بهتر از نیمه اول کار را آغاز کرد و پورتو را کمی به عقب کشاند. آبی‌های لندن اصلا بدشان نمی‌آمد که بازی در میانه میدان دنبال شود و در این کار نیز موفق بودند. در دقیقه 85 بن چیلول گل دوم را زد، تا چلسی با نتیجه 0-2، پیروزی شیرینی به دست بیاورد و با خیال آسوده‌تری آماده بازی برگشت شود.

برچسب‌ها: چلسی پورتو لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

145 آبی اناری ها3 (ح)1400/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi