خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

پیش بازی پورتو و چلسی؛ رسیدن مورینیو به خانه

پیش بازی پورتو و چلسی؛ رسیدن مورینیو به خانه
پورتو و چلسی در چارچوب روز شب دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم دراگون بندر پورتو در 313 کیلیومتری زادگاه تولد مورینیو به مصاف هم می روند.
اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش
حریف خانه و گرمابه و گلستان باش
شکنج زلف پریشان به دست باد مده
مگو که خاطر عشاق گو پریشان باش
رفیق شفیق شعر ما کسی جز ژوزه مورینیو نیست. کسی که سه شنبه شب باید در ورزشگاه اژدرها پا بگذارد و در مقابل تیمی که مدیون او است قرار بگیرد. بازگشت مورینیو به سرزمینش و به باشگاهش برای هواداران فوتبالی شبی جالب را رقم خواهد زد. در باشگاهی که روزی قهرمان لیگ قهرمانانش کرد و حال می خواهد با اتوبوس آبی اش از رویش رد شود تا با زهم به افتخار برسد شاید این بار با رد شدن از روی باشگاه ابدیش.
پورتو و چلسی در چارچوب روز شب دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم دراگون بندر پورتو در 313 کیلیومتری زادگاه تولد مورینیو به مصاف هم می روند. ژوزه مورینیو در بین سال های 2002 تا 2004 سرمربی پورتو بوده است و این تیم را در سال 2004 قهرمان اروپا کرده است. مورینیو در آن دو سال 6 جام با پورتو بدست آورد.
از طرف دیگر پای مورینیو در حاشیه دیگر این بازی هم گیر است. در رویارویی مجددش با ایکر کاسیاس. با کاسیاسی که در رئال او را از تیم طرد کرد.
چلسی در آخرین بازی اش در لیگ برتر با نیوکاسل 2 بر 2 مساوی کرد تا همچنان روند سینوسی اش ادامه پیدا کند و آقای خاص با دل نگرانی خاصی پای به کشورش و باشگاهش پای بگذارد.
چلسی از شش بازی گذشته اش در مقابل پورتو چهار بازی را برده است و در همه بازی ها در مقابل طرف پرتغالی موفق به گلزنی شده است. پورتو در 34 بازی گذشته خانگی اش در لیگ قهرمانان فقط در دو بازی بیش از یک گل دریافت کرده است و هیچ تیم انگلیسی در 10 بازی گذشته اش در خانه پورتو نتوانسته است به این تیم بیش از 1 گل بزند. پورتو در 12 بازی از 13 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است. چلسی هم در 9 بازی گذشته اش در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است.
این دو تیم تا کنون 6 بار رقابت های لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم پورتو یک پیروزی و سهم چلسی 4 پیروزی است. همچنین یک دیدار هم که در سال 2007 برگزار شد به تساوی کشیده شده است. در این 6 دیدار 14 گل به ثمر رسیده است که سهم شاگردان مورینیو 9 گل و سهم پورتو 5 گل است.

داور: آنتونیو متئو لاهوز
سه شنبه 7 مهر | ساعت 22:15 (پخش زنده از شبکه ورزش)
محل برگزاری: دراگون

ترکیب احتمالی دو تیم:
پورتو: (3-3-4)
ایکر کاسیاس، ماکسی پریرا، مایکون، مارتینس ایندی، میگوئل لاین، ایمبولا، هکتور هررا، روبن نواس، یاسین براهیمی، ویسنته ابوبکر و آندر آندر
سرمربی: جولن لوپتگوی

چلسی: (1-3-2-4)
آسیمر بگوویچ، برانیسلاو ایوانوویچ، گری کیهیل، جان تری، سزار آزپیلیکوئتا، سس فابرگاس، نمانیا ماتیچ، ویلیان، پدرو، ادن هازارد و دیگو کاستا
سرمربی: ژوزه مورینیو
محروم ها و مصدومان:
پورتو: مصدوم ندارد
چلسی: تیبو کورتوا و کندی (مصدوم)

برچسب‌ها: چلسی پورتو ژوزه مورینیو لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

523 چل تهران سی1394/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi