خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

توخل پس از پیروزی مقابل پورتو: پاسخ محکمی به انتقادات دادیم

توخل پس از پیروزی مقابل پورتو: پاسخ محکمی به انتقادات دادیم
پایگاه خبری فوتبالی، توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر پورتو خوشنود است.

به گزارش فوتبالی، چهار شنبه شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پورتو و چلسی در ورزشگاه سانچز پیزخوان به مصاف هم رفتند و چلسی موفق شد به پیروزی ارزشمند 0-2 دست پیدا کند. آبی‌های لندن در این هفته در لیگ برتر برابر وست برومویچ به میدان رفته بودند و با نتیجه 5-2 شکست خوردند. این شکست سنگین باعث شد تا خیلی‌ها وضعیت دفاعی چلسی را زیر سوال ببرند.

به نقل از گل، توماس توخل پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "بازی سختی برابر رقیب قدرتمندی همچون پورتو داشتیم. زمان‌های زیادی در بازی تحت فشار بودیم و این را قبول می کنم. شرایط در مرحله یک چهارم نهایی کمی متفاوت است. روحیه بازیکنانم خوب بود و نتیجه مطلوبی به دست آوردیم."

توخل در ادامه نیز افزود: "واکنش خوبی نسبت به باخت برابر وست برومویچ نشان دادیم. بعد از شکست، بازیکنانم روحیه خوبی داشتند و این روند را در روز بعد نیز تکرار کردند. باخت برابر وست بروم باعث نگرانی من نمی‌شد. ما همیشه آماده پاسخ دادن به انتقادات هستیم. بزرگ‌ترین چالش در دنیا ورزش، دوباره سر پا شدن است.

برچسب‌ها: چلسی پورتو لیگ قهرمانان اروپا توخل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

140 آبی اناری ها3 (ح)1400/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi