خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

مورینیو: ما قهرمانیم ولی نه قهرمان سریالی!

مورینیو: ما قهرمانیم ولی نه قهرمان سریالی!
آقای خاص اعتقاد دارد وقتی بازیکنانش نتوانند برای چلسی خوب بازی کنند و مقام بیاورند، بی رحمی به خرج می دهد و همه را اخراج می کند.
به گزارش ورزش 11، ژروزه مورینیو پیش از بازی با پورتو در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از موزه این باشگاه دیدن کرد و از اینکه جزئی از تاریخ این باشگاه محسوب می شود ابراز رضایت کرد. مورینیو توانست در سال 2004 پورتو را قهرمان اروپا کند.
وی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حساس امشب درباره وضعیت چلسی گفت:
-
وقتی می بینم جزئی از تاریخ پورتو هستم خیلی خوشحال می شوم. دیدار از موزه این باشگاه برایم لذت بخش بود، این مدیران پورتو بودند که در آن دو سال به من اعتماد کردند و باشگاه به هر جامی که می خواست رسید.
در حال حاضر شرایط خوبی داریم، بازیکنانی آماده در اختیار دارم که با آنها قادر به تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس هستیم. ما با همین بازیکنان توانستیم فصل پیش فاح لیگ برتر شویم، ولی در این فصل موفقیت های گذشته را تکرار نکردیم. من انسان بی رحمی هستم! اگر نتوانیم عنوانی کسب کنیم فصل آینده همه بازیکنان را از تیم اخراج می کنم و از کودکان در ترکیب تیم استفاده می کنم.
برای قهرمانی نیازی نیست در همه بازی ها پیروز شوید، بلکه باید روحیه خود را حفظ کنید. برای اینکه دچار آسیب نشوید باید ثبات داشته باشید. ثبات هم یعنی حفظ روحیه!
اعتقادی ندارم که چلسی می تواند این فصل قهرمان لیگ قهرمانان شود، برای ما صعود از گروهمان در اولویت قرار دارد.
در فوتبال دو دسته قهرمان وجود دارد؛ قهرمانی که در یک فصل عنوانی را کسب می کند و قهرمانانی که در طول دوران خود بارها عادت به فتح جام های مختلف داشته اند. به اینها قهرمانان سریالی می گویند، ما هم در حال حاضر قهرمانیم ولی قهرمان سریالی نیستیم!

برچسب‌ها: ژوزه مورینیو چلسی پورتو لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

338 چل تهران سی1394/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi