خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

شمارش معکوس برای بازنشستگی پابلو زابالتا

شمارش معکوس برای بازنشستگی پابلو زابالتا
شمارش معکوس برای بازنشستگی«زابالتا»
پابلو زابالتا که بعد از ترک سیتی در وستهام بازی می‏‎کند و بازیکن ترکیب اصلی این تیم است احتمالا در پایان فصل جاری کفش‎هایش را خواهد آویخت و بازنشسته می‏‎شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پابلو زابالتا در حال بررسی گزینه بازنشستگی از فوتبال است. ملی‌پوش سابق تیم فوتبال آرژانتین که در حال حاضر در وستهام و لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند تصمیم دارد در پایان این فصل به ۱۵ سال بازی حرفه‌ای پایان دهد.

احتمال دارد او به بارسلونا بازگردد. در سال ۲۰۱۳ او با یک خبرنگار کاتالانی ازدواج کرده است و خانه‌شان در شهر بارسلونا هنوز موجود است.

این دفاع راست که همچنین در پست هافبک هم بازی کرده است قبل از این که به اسپانیول ملحق شود کار را در تیم سن لورنزو دآلماگرو آغاز کرده است. او اما ۳ فصل در اسپانیول بازی کرده و با این تیم به فینال یوفا کاپ رسیده است. بعد از آن هم پیشنهاد یوونتوس را رد کرد تا به منچسترسیتی ملحق شود.

در طول ۹ سالی که او در باشگاه انگلیسی حضور داشت توانست تبدیل به بازیکن مورد علاقه هواداران شود و دو بار قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی را با سیتی تجربه کند.

بعد از آمدن پپ گواردیولا و پیوستن کایل واکر و دنیلو به تیم او از سیتی به وستهام رفت. در سن ۳۳ سالگی او احساس می‌کند زمانش رسیده که بازنشسته شود. این در حالی است که در وستهام او بازیکن ترکیب اصلی است و در سیستم ۱-۳-۲-۴ مانوئل پیگرینی جا دارد. با این حال به نظرش بهترین زمان برای ترک تیم پایان این فصل یعنی زمانی که قراردادش به پایان برسد است.

برچسب‌ها: وستهام وستهام یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

160 لوسیفر شیطانی1399/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi