خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

آرون کرسول: ما می خواهیم تلاش کنیم و تا آنجا که ممکن است..

آرون کرسول: ما می خواهیم تلاش کنیم و تا آنجا که ممکن است..
آرون کرسول می گوید که وستهام یونایتد در حالی به 12 بازی پایانی فصل 2020/21 رسیده است که موقعیت خوبی دارد.

چکش ها تاکنون از یک مبارزات مثمر ثمر برخوردار بوده اند و به 16 بازی پایانی هر دو جام رسیده اند و 13 بازی از 26 بازی افتتاحیه خود در لیگ برتر را به دست آورده اند. اکنون ، با دوازده بازی دیگر برای انجام ، چالش آیرونزها بدست آوردن پاداش برای پیشرفت آنها است.

البته راه طولانی در پیش است و تیم های چهارم تا دهم تنها با تعداد انگشت شماری از هم جدا شده اند ، رقابت زیادی برای نقاط مورد علاقه اروپا وجود دارد ، اما کرسول معتقد است که چکش ها هنگام نصب چالش خود

ما می خواهیم امتحان کنیم و تا آنجا که ممکن است بالاتر برویم و می خواهیم همه چیزهایی را که از الان گرفته ایم تا پایان فصل به آن بدهیم

آرون کرسول

"بدیهی است که 12 بازی برای انجام وجود دارد و قرار گرفتن در این موقعیت برای ما عظیم است ، اما ما نمی خواهیم از جایی که هستیم راضی باشیم. ما می خواهیم امتحان کنیم و تا آنجا که ممکن است بالاتر برویم و همه چیزهایی را که از الان گرفته ایم تا پایان فصل به آن خواهیم داد. " رکورد 62 امتیاز در 2015/16.

وستهام روز دوشنبه میزبان لیدز است ، سپس به منچستر یونایتد سفر می کند و قبل از تعطیلات بین المللی آرسنال را میزبانی می کند ، سپس به ولورهمپتون Wanderers سفر می کند و در ابتدای آوریل میزبان لسترسیتی است - پنج مسابقه که می تواند برای تصمیم گیری در مورد نحوه فصل تمام خواهد شد

کرسول تأیید کرد: "همه آنها واقعاً یک بازی عظیم هستند." "اگر ما بتوانیم آن تیم ها - لیدز ، من یونایتد و آرسنال را شکست دهیم - واقعاً ما را برای یک مسابقه خوب آماده می کند.

"اگر ما بتوانیم هر آنچه را كه از الان تا پایان فصل داریم بدست آوریم ، دلیلی نمی بینم كه مطمئناً نمی توانیم آنجا بالا باشیم و این همان چیزی است كه هدف آن هستیم."

برچسب‌ها: وستهام وستهام یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

156 Ali Dastor1399/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi