خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

Tomáš Souček: بازی لیدز به ما نشان می دهد که چقدر خوب هستیم

Tomáš Souček: بازی لیدز به ما نشان می دهد که چقدر خوب هستیم
توماس سوژک می گوید اگر قرار است عصر دوشنبه لیدز یونایتد را شکست دهد وستهام یونایتد باید عملکرد خود را مقابل تاتنهام هاتسپور تکرار کند.

آیرونزها در دربی بزرگ لندن خود با اسپرز در رده پنجم جدول قرار گرفتند و دانستن یک پیروزی چالش خود را برای رسیدن به یک رده بالا در جدول لیگ برتر حفظ می کند. فشار روی او بود اما سووشک و هم تیمی هایش به موقعیت مناسب برخاستند و دو گل عالی به ثمر رساندند و در مقابل بازگشت نیمه دوم مقاومت کردند تا 2-1 پیروز شوند.

با توجه به اینکه لیورپول ، چلسی و اورتون دو بار قبل از شروع وستهام مقابل لیدز به میدان رفتند ، آهنین دوباره تحت فشار خواهند بود تا عملکرد خود را انجام دهند ، اما فوتبالیست برتر چک برای انجام این کار از تیم خود پشتیبانی می کند و سه امتیاز مهم دیگر را جمع می کند.

ما می خواهیم در ابتدای وقفه بین المللی و پس از وقفه بین المللی در این موقعیت قرار بگیریم

توماش سوژک

وی به whufc گفت: "ما هنوز در موقعیت عالی هستیم ، كه واقعاً خوب است ، بنابراین هنوز از وقت خود لذت می بریم اما باید برای بازی بعدی آماده باشیم زیرا این بازی دوباره به ما نشان می دهد كه چقدر خوب هستیم." کام

"من می توانم این بازی را با بازی با تاتنهام مقایسه کنم ، زمانی که در این موقعیت بودیم و تاتنهام را شکست دادیم ، بنابراین اگر عملکرد مشابهی انجام دهیم و برابر لیدز یک پیروزی بدست آوریم ، در یک لحظه عالی قرار خواهیم گرفت و یک موقعیت عالی پیش رو خواهیم داشت بازی های ما در آینده

"من با بچه ها ، با هم تیمی هایم صحبت کردم و ما می خواهیم در ابتدای تعطیلات بین المللی و پس از وقفه بین المللی که می خواهیم ادامه دهیم ، در این موقعیت قرار بگیریم. اگر در این موقعیت باقی بمانیم و به تعطیلات بین المللی برویم ، خوشحال خواهیم شد زیرا در این صورت 9 بازی تا پایان خواهیم داشت و خودمان برنامه خوبی خواهیم داشت.

"من امیدوارم که در این سه مسابقه دشوار [در برابر لیدز ، منچستر یونایتد و آرسنال] بسیار خوب عمل کنیم و سپس با اعتقاد به شکست بین المللی برویم و ما را برای آخرین مرحله آماده کند."

برچسب‌ها: وستهام وستهام یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

118 Ali Dastor1399/12/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi