خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

چکش ها با برد لیدز به نورد خود ادامه می دهند

چکش ها با برد لیدز به نورد خود ادامه می دهند
وستهم یونایتد
لیگ برتر 2-0 لیدز یونایتد

جسی لینگارد و کریگ داوسون گل های خود را به ثمر رساندند تا وستهام یونایتد در حالی که دوشنبه شب از لیدز یونایتد جدا شد به رده پنجم جدول لیگ برتر برسد.

این دو نفره چکش در عرض هفت دقیقه از یکدیگر ضربه زدند تا در نیمه اول موقعیت فرماندهی تیم خود را بدست آورند - و این یکی بود که در چند سانتی متر از اضافه شدن آنها به این نتیجه رسید که هر دو داوسون و پابلو فورنالس هر دو به چوب کار کردند.

لیدز ادامه داد و در نیمه دوم به شدت ظهور کرد ، اما علی رغم موقعیت های پاتریک بامفورد و رافینیا ، آنها با ادامه فرم خوب بازیکنان دیوید مویز ، نتوانستند راهی برای خط حمله قاطع وستهام پیدا کنند.

لیدز ابتدا از بلوک ها بیرون آمد و چکش ها را در مراحل اولیه تحت فشار قرار داد.

هلدر کاستا یک هشدار زودهنگام را به تیرهای کمان تیم میزبان زد ، و از لبه محوطه در بالای صفحه پیچ خورد ، قبل از اینکه شاگردان مویز دوبار شانس خود را بدوزند.

با شش دقیقه وقت ، تایلر رابرتز خانه را محکم کرد و مرد لیدز فکر کرد که او به تیمش برتری داده است ، اما کوستا هنگام دریافت ضربه قاطع پاتریک بامفورد در آفساید قرار گرفت و یک بررسی VAR تأیید کرد که خط خط درست است تا او را بالا ببرد پرچم.

دو دقیقه بعد ، تیم میهمان توپ را دوباره در تور دروازه قرار داد ، اما این بار توپ از خط عبور کرد تا اینکه رافینیا آن را به مسیر بامفورد بکشد تا از شوکاس فابیانسکی عبور کند.

چکش نفس راحتی کشیدند و با کنترل تدریجی مهمانان خود و استفاده از مزایای کامل ، تا پایان نیمه به یک موقعیت فرماندهی منتقل شدند.

حمله سریع لینگارد به محوطه جریمه در دقیقه 21 توسط لوک آیلینگ به طور غیرقانونی متوقف شد و آن لحظه به عنوان نقطه عطفی به اثبات رسید.

داور مایک دین به نقطه اشاره کرد و اگرچه ایلان مسلیر دروازه بان به سمت راست خود شیرجه زد تا از تلاش اولیه لینگارد جلوگیری کند ، توپ با مهربانی شکست شماره 11 را وارد دروازه برگشت کرد.

هشت دقیقه بعد برای میزبان حتی بهتر شد زیرا داوسون اجازه داد بدون کنترل به تیرک دور برسد تا کرنر دروازه حریف آرون کرسول را تکان دهد و با ساده ترین ضربه های سر گلزنی کند.

وستهام در آنجا راضی نبودند و دو بار دیگر به افزایش مزیت خود در نیمه وقت نزدیک شدند. ابتدا سعد بنراهما با یک ضربه از لبه محوطه جریمه ایستگاه کمتری از مسلی گرفت ، قبل از اینکه کرنر دیگری مشکلات بیشتری برای لیدز ایجاد کند ، داوسون ضربه تساوی جناح چپ کرسول را مقابل دروازه قرار داد.

در ابتدای دوره دوم ، با سرعت خشمگین این اقدام ادامه یافت ، زیرا بامفورد یک فرصت با شکوه را برای خوردن برتری وستهم از دست داد ، آزاد شد تا توپ دیه گو یورنته را جمع کند ، اما فقط ضربه او را از کنار دروازه فقط با فابیانسکی شلاق زد. در راه او

چکش شماره 1 پس از آنکه اختلاف از برتری Issa Diop را نشان داد و به گوشه بالای دروازه رسید ، مجبور شد ضربه بالای سر رافینیا را که به خوبی اجرا می شود از بالای دروازه بفرستد.

شاید لیدز تحت فشار قرار گرفته باشد ، اما تمایل به حمله باعث شد تا وستهام خالی از سکنه شود و آنها در دقیقه 52 صاحب یک کرنر دیگر شوند.

توپ کرسول به فاصله 25 یاردی پاکسازی شد ، جایی که فورنالس روی سینه او کنترل کرد و از کنار دروازه به بیرون رفت. Meslier مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، اما توپ به تیر افقی برخورد کرد. این ممکن است یک هدف باشد.

لیدز چکش ها را در هنگام تلاش برای یافتن راهی برای بازگشت به مسابقه صادق نگه داشت و پس از اینکه فابیانسکی از رانندگی شدید رافینیا نجات یافت ، بامفورد یک موقعیت قابل توجه دیگر را دید که التماس می کند وقتی که او از عقب عقب رافینا خم می شود و تلاش خود را از بالای میله انجام می دهد.

داوسون خط را پاک کرد در حالی که لیدز تقریباً 5 دقیقه از زمان عبور رودریگو عبور می کرد ، چون مقاومت چکش ها بار دیگر به میدان آمد تا آنها را به امتیاز برساند.

وستهام یونایتد: فابیاسکی ، کوفال ، دیوپ ، داوسون ، کرسول ، رایس ، سوزک ، بنراهما (بوون 73) ، فورنالز ، لینگارد (جانسون 87) ، آنتونیو
بازیکنان: مارتین (جی جی) ، تروت (جی جی) ، بالبوئنا ، نوبل ، لانزینی ، اودوبکو

اهداف: لینگارد 21 ، داوسون 28

رزرو شده: لینگارد

لیدز یونایتد: مصلی ، آیلینگ ، یورنته ، کوپر ، دالاس ، فیلیپس ، هلدر کاستا (هریسون 46) ، رابرتز (رودریگو 60) ، کلیچ (علیوکسکی 46) ، رافینیا ، بازیکنان بامفورد
: کاپریل (GK) ، پوودا ، دیویس ، بردی ، جنکینز ، هاگینز

رزرو شده: فیلیپس

داور: مایک دین

برچسب‌ها: وستهام وستهام یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

200 Ali Dastor1399/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi