خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

شروعی هیجانی در 2021 ؛ کریستیانو، سلاح فوق بشری

شروعی هیجانی در 2021 ؛ کریستیانو، سلاح فوق بشری
فوق ستاره پرتغالی هر کاری لازم بود، انجام داد. یوونتوس با یک پیروزی آسان توانست تا حدی شکست تلخ مقابل فیورنتینا را فراموش کند و به روزهای آینده امیدوار باشد.
اولین مسابقه یوونتوس در سال جدید میلادی با یک پیروزی شیرین و پر گل همراه بود و شاگردان پیرلو در مقابل اودینزه موفق به برتری چهار بر یک شدند و سال 2021 را با نتیجه ای ایده ال اغاز کرد.

گل های یوونتوس در این دیدار را رونالدو (دو گل)، کیزا و دیبالا به ثمر رساندند و این در حالی بود که رمزی نیز گل دیگری برای یوونتوس به ثمر رساند ولی به دلیل هند، مردود اعلام شد.

حالا یوونتوسی ها خود را برای یکی ازحساس ترین مسابقات فصل اروپا، مقابل میلان آماده می کنند و همه در انتظار مشخص شدن وضعیت موراتا برای این دیدار هستند.

الواریتو قبل از دیدار مقابل اودینزه به دلیل مصدومیت، از اردوی یوونتوس خط خورد و حالا همه در انتظار وضعیت نهایی او برای بازی بعدی هستند.
دقیقه 31، کریستیانو رونالدو برای یوونتوس: روی پرتاب اوت اودینزه در زمین خودی، رمزی به خوبی توانست توپ دی پائول را بزند و کریستیانو رونالدو با گرفتن توپ و یک حرکت عالی به درون محوطه جریمه، با یک ضربه پای راست زیبا و و دقیق دروازه را باز کرد.

دقیقه 49، فدریکو کیه زا برای یوونتوس: در یک ضدحمله سریع، با پاس بیرون پای زیبای کریستیانو رونالدو، کیه زا در موقعیت تقریبا تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه پای چپ دروازه را باز کرد.

دقیقه 70، کریستیانو رونالدو برای یوونتوس: پاس بد سمیر در میانه میدان توسط بنتانکور قطع شد و با پاس او، رونالدو در موقعیت تک به تک با دروازه بان توانست با ضربه پای چپ دقیق دروازه را باز کند.

دقیقه 90، زیگلار برای اودینزه: پس از اشتباه شزنی در دفع توپ، زیگلار در محوطه جریمه یوونتوس دروازه را خالی دید و توانست حساب کار را 3-1 کند.

دقیقه 93، پائولو دیبالا برای یوونتوس: دنیلو یک پاس عمقی عالی برای پائولو دیبالا فرستاد و مهاجم آرژانتینی شب نه چندان خوبش را با زدن یک گل، کمی بهتر کرد.

برچسب‌ها: یوونتوس اودینزه کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 0

171 Juventusfc1399/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi