خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

آلوارو موراتا: حالا بازیکن کامل تری هستم

آلوارو موراتا: حالا بازیکن کامل تری هستم
موراتا در این فصل در لیگ قهرمانان در 4 بازی، 5 گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است.

در حالی که کار یوونتوس مقابل فرانس واروش گره خورده بود، آلوارو موراتا با ضربه سر در دقیقه 92 توانست پیروزی 2-1 را به ارمغان بیاورد. مهاجم اسپانیایی از زمان بازگشتش به یوونتوس فوق العاده عمل کرده است. اسکای اسپورتس پس از بازی با موراتا مصاحبه کرد:

بازی پیچیده ای بود. می دانیم تمام بازی ها در لیگ قهرمانان سخت هستند. مهم پیروزی است زیرا مشکل لیگ قهرمانان این است که اگر کمی روی فرم نباشید، خطر حذف وجود دارد.
موراتا در ادامه عملکرد بسیار خوبش، در این بازی به عنوان بازیکن ذخیره یک موقعیت گل برای رونالدو ساخت، یک ضربه به تیرک زد و گل پیروزی بخش را به ثمر رساند. چه چیزی انقدر تغییر کرده است؟

هیچ چیزی به یک باره در من تغییر نکرده است. بارها این را گفته ام. شما در طول دوران ورزشی خود، یاد می گیرید. من حالا بازیکن کامل تری هستم. وقتی 22 ساله بودم، فقط به توپ های نزدیک به خودم توجه داشتم اما حالا تمام مدت و روی تمام توپ هایی که می تواند تعیین کننده باشد، تمرکز دارم. امروز یک شانس دیگر برای گلزنی داشتم که به تیرک برخورد کرد. روی گلی که زدم، خوش شانس بودم و روی آن تیرک، بدشانس. بنابراین تعادل برقرار شد.

برچسب‌ها: آلوارو موراتا لیگ قهرمانان یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

101 Juventusfc1399/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi