خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

احتمال بازگشت آلوارو موراتا به یوونتوس

احتمال بازگشت آلوارو موراتا به یوونتوس
این احتمال وجود دارد که در یک اتفاق عجیب، آلوارو موراتا باز هم فصل آینده در یوونتوس بازی کند

چندی پیش یوونتوس به طور رسمی خبر از جدایی آلوارو موراتا و بازگشتش به اتلتیکو مادرید داد. بانوی پیر علاقه‌ای به دائمی کردن قرارداد این بازیکن و پرداخت مبلغ درخواستی طرف اسپانیایی خود نداشت.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آلوارو مورتا پس از تمدید قراردادش تا سال 2024 با اتلتیکو مادرید، شرایط را برای بازگشتش به یوونتوس مهیا کرده است. موراتا که در لیست اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا نیز حضور دارد، پس از تمدید قراردادش با قیمت مناسب‌تری در دسترس خوهد بود. این بازیکن 29 ساله در سال 2020 به طور قرضی به یوونتوس پیوست و پس از بازی در کنار کریستیانو رونالدو و با عملکردی که از خود ارائه داد، سران یوونتوس را متقاعد کرد که به مدت یک فصل دیگر او در تورین نگه دارند.

با این حال فصل گذشته چندان مطابق میل موراتا نبود و یوونتوس که تا پیش از این برای دو دوره انتقال قرضی این بازیکن 20 میلیون یورو هزینه کرده بود، تمایلی به فعال کردن بند دائمی موجود در قرارداد موراتا را نداشت و در نهایت او به اتلتیکو مادرید بازگشت. با این حال ماسیمیلیانو الگری عملکرد موراتا را بسیار عالی ارزیابی می‌کند و علاقه دارد در فصل آینده نیز موراتا را در تیم خود داشته باشد. موراتا پس از تمدید قراردادش می‌تواند با 25 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید جدا شود. فدریکو کروبینی مدیر ورزشی یوونتوس نیز از این موضوع با خبر است و ظاهرا در حال بررسی شرایط بازگرداندن موراتا به یوونتوس است. این امر به مذاکرات دو طرف بستگی خواهد داشت.

برچسب‌ها: یوونتوس آلوارو موراتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

59 Esteghlal Fc‌1401/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi