خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

تنها درخواست آلگری از یووه: موراتا را بخرید

تنها درخواست آلگری از یووه: موراتا را بخرید
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، به مدیران این باشگاه اعلام کرده در صورت جذب آلوارو موراتا تیمش تکمیل خواهد بود.
موراتا در پایان فصل گذشته مجبور شد با اتمام قرارداد قرضی‌اش با یووه از این تیم جدا شده و بار دیگر به اتلتیکو مادرید برگردد.
قرارداد قرضی 20میلیون یورویی انتقال او به تورین بند خریدی به ارزش 35 میلیون یورو داشت که یوونتوس حاضر به پرداخت این مبلغ در پایان فصل گذشته نبود و مذاکرات با اتلتیکو مادرید برای کاهش این مبلغ نیز جواب نداد تا او مجبور شود بار دیگر به پایتخت اسپانیا برگردد.
این بازیکن 29 ساله پیش از این نیز دو فصل در فاصله سال‌های 2014 تا 2016 در یووه حضور داشت و پس از آن به رئال مادرید بازگشت و این اتفاق بار دیگر برای او با باشگاه دیگر شهر مادرید تکرار شد.

اینکه این مهاجم اسپانیایی همیشه یکی از بازیکنان مورد علاقه آلگری در طول دوران حضورش در یوونتوس بوده بر کسی پوشیده نیست. حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که این مربی ایتالیایی از مدیران یوونتوس خواسته که مذاکرات با اتلتیکو را از سر بگیرند.
او به این باشگاه هشدار داده که هیچکس به اندازه موراتا نمی‌تواند تیمش را در این بازه زمانی به تعادل برساند و حضور این بازیکن اهمیت بسیاری در ترکیب یووه خواهد داشت.
اتلتیکو مادرید حداقل بیشتر از 20 میلیون یوروی دیگر برای دائمی کردن این قرارداد می‌خواهد اما شاید مدیران یوونتوس تلاش کنند که این بازیکن را بار دیگر به صورت قرضی از این باشگاه به خدمت بگیرند تا شرایط جذب او به صورت دائمی در پایان فصل برای آن‌ها فراهم شود.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید یوونتوس آلوارو موراتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

56 ღ میسون مونت ღ1401/05/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi